3 روز مانده به ديدار حساس سايپا و استقلال

ميزباني كرج به اما و اگر‌ها افتاد

ورزشگاه انقلاب كرج از نظر استانداردهاي AFC پذيرفته شده و تاكنون چند مسابقه مهم از جمله ديدارهاي تيم ملي فوتبال كشورمان در اين ورزشگاه برگزار گرديده است.
کد خبر: ۲۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۰ 01 February 2015

به گزارش تابناك – البرز: چندين سال است كه باشگاه فرهنگي و ورزشي سايپا از تهران به استان البرز منتقل شد و اين باشگاه به عنوان سايپاي البرز شناخته مي‌شود.
استان البرز نيز داراي يك مجموعه ورزشي مناسب به نام باشگاه انقلاب اسلامي در شهرستان كرج بوده كه اين مجموعه داراي زمين چمن استاندارد است.
ورزشگاه انقلاب اسلامي كرج از نظر استانداردهاي AFC پذيرفته شده و تاكنون چند بازي بين‌المللي از جمله ديدارهاي تيم ملي فوتبال كشورمان نيز در اين ورزشگاه برگزار شده است.
با وجود اين امر در سال‌هاي اخير هيچگاه ديدارهاي نارنجي‌پوشان كرجي با 2 تيم پرطرفدار استقلال و پرسپوليس در كرج برگزار نمي‌شد و همواره مسئولان ارشد استان از جمله شوراي تامين اجازه ميزباني را به سايپا نمي‌دادند.
به همين دليل در طول برگزاري رقابت‌هاي ليگ برتر، سايپا هر 2 ديدار رفت و برگشت خود با آبي‌پوشان و سرخپوشان تهراني را در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌كرد.
اين رويه در فصل گذشته ليگ برتر شكسته شد و پس از سال‌ها فرصت ميزباني به استان البرز رسيد.
در تاريخ 18 مرداد سال گذشته اصغر عربيان استاندار وقت البرز از برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال سایپای البرز و پرسپولیس تهران در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه انقلاب کرج خبر داد و گفت: انجام این بازی به ميزباني كرج در شورای تامین استان به تصویب رسید.
در اين فصل، نارنجي‌پوشان البرزي ميزباني خوبي در برابر استقلال و پرسپوليس تجربه كردند..
بر اساس برنامه ليگ برتر فوتبال كشورمان، روز چهارشنبه 15 بهمن سايپا بايد ميزبان استقلال تهران باشد.
اين در حالي است كه برگزاري اين ديدار به اما و اگرها افتاده است.
در اين رابطه رضا گل محمدی مدير كل ورزش و جوانان استان البرز اعلام كرده است كه اگر تا عصر امروز (یکشنبه 12 بهمن) باشگاه فرهنگي و ورزشي سایپاي البرز بدهی معوق خود را به هيئت فوتبال اين استان نپردازد، ميزباني سايپايي‌ها منتفي مي‌شود.
گفته مي‌شود كه اين بدهي مربوط به بدهي باشگاه سايپا بابت برگزاري ديدارهاي خانگي خود در ورزشگاه انقلاب كرج است.
اين مسئول به صراحت گفته است كه امکانات استان البرز و همچنین ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج برای برگزاری این دیدار آماده شده، اما سایپا باید نخست بدهی خود را به البرز بپردازد.
تا زمان انتشار اين گزارش، خبري درباره پرداخت بدهي و يا عدم پرداخت منتشر نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار