شهردار منطقه هفت قم:

فاز دوم طرح ترافیک هسته مرکزی قم تدوین می‌شود

اکنون فاز دوم طرح ترافیک هسته مرکزی شهر قم در حال تدوین است و پیاده‌روسازی این منطقه و استفاده تک محوری از حمل و نقل عمومی در خیابان ارم ترافیک هسته مرکزی را کاهش می‌دهد.
کد خبر: ۲۲۰۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶ 27 April 2016
به گزارش تابناک قم، علیرضا اقبالیان با بیان اینکه رسالت اصلی احیای بافت فرسوده بر عهده سازمان نوسازی، بهسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س)‌ است، اظهار کرد: امسال برای جداره‌سازی‌های هسته مرکزی شهر اعتبارات مناسبی اختصاص داده شده است.

وی با تاکید بر اینکه نزدیک به 80 درصد تملک خیابان استاد فقیهی انجام شده است، اضافه کرد:‌ خیابان استاد فقیهی تاثیرات مثبت بسیاری در منطقه هفت شهر خواهد داشت اما تکمیل این پروژه نیازمند مشارکت بیشتر مردم است.

شهردار منطقه هفت قم با اشاره به اینکه امسال پیاده‌روسازی هسته مرکزی شهر مورد توجه قرار می‌گیرد مطرح کرد: اکنون فاز دوم طرح ترافیک هسته مرکزی شهر قم در حال تدوین است و پیاده‌روسازی این منطقه و استفاده تک محوری از حمل و نقل عمومی در خیابان ارم ترافیک هسته مرکزی را کاهش می‌دهد.

وی با بیان اینکه رینگ شمال به جنوب و شرق به غرب فعالی در هسته مرکزی شهر وجود دارد گفت: با تکمیل فاز پنج عمار یاسر، رینگ مناسبی برای تردد وسایل نقلیه ایجاد می‌شود که در کاهش بار ترافیکی تاثیر مستقیمی دارد.

اقبالیان خاطرنشان کرد: روند پیشرفت برخی از پروژه‌های عمرانی شهر قم با نگاه به وسعت آنها مطلوب است اما برای تکمیل آنها باید بردباری داشته باشیم به عنوان نمونه در مسیر زینبیه تا عمار یاسر نزدیک به هزار پلاک برای تملک باقیمانده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار