استاندار گیلان: نتایج انتخابات رشت و رودبار تا عصر فردا اعلام می‌شود

کد خبر: ۲۲۱۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲ 30 April 2016
تابناک گیلان: استاندار گیلان گفت: نتایج قطعی انتخابات رشت و رودبار تا عصر فردا اعلام می‌شود.

محمدعلی نجفی دقایقی پیش در ستاد انتخابات مستقر در استانداری گیلان با اشاره به تمدید انتخابات تا ساعت 21 امشب، اظهار کرد: احتمال تمدید آن در رشت و رودبار نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه شمارش آرا پس از پایان زمان آن آغاز می‌شود، افزود: نتایج قطعی آرا در دو حوزه انتخابیه رشت و رودبار تا صبح و یا عصر فردا اعلام می‌شود.

استاندار گیلان با قدردانی از عوامل اجرایی و رسانه‌ها برای برگزاری و پوشش خبری انتخابات دور دوم مجلس دهم در رشت و رودبار، تصریح کرد: مردم با حضور خود در انتخابات بار دیگر در سرنوشت کشورشان مشارکت کردند.

به گزارش فارس، در مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 767 هزار و 620 نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات شهرستان‌های رشت و رودبار بوده که از این تعداد، 692 هزار و 778 نفر در شهرستان رشت و 74 هزار و 842 نفر در شهرستان رودبار هستند.

برای این مرحله از انتخابات در رشت و رودبار 643 شعبه اخذ رأی پیش بینی شده که از این تعداد، 119 شعبه اخذ رأی در شهرستان رودبار شامل 57 شعبه شهری و 62 روستایی و 524 شعبه است.

برای شهرستان رشت نیز 204 شعبه شهری و 320 شعبه روستایی مستقر شده که آرای مردم در دور دوم انتخابات را جمع‌آوری می‌کنند.

متولدین دهم اردیبهشت ماه سال 1377 و قبل از آن می‌توانند در مرحله دوم انتخابات شرکت کنند ضمن اینکه در این مرحله حدود دو هزار نفر رأی اولی هستند و 15 هزار نفر به طور مستقیم در امر برگزاری انتخابات دو حوزه رشت و رودبار مشارکت دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار