توزیع بنزین یورو ۴ در جایگاه‌های سوخت مشهد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان رضوی از توزیع بنزین یورو ۴ در جایگاه‌های سوخت کلان شهر مشهد مقدس خبر داد.
کد خبر: ۲۲۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۶ 13 April 2015

به گزارش تابناک خراسان رضوی محمد مهدی قرائی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم  در مشهد مقدس اظهار داشت: در حال حاضر 126 جایگاه CNG و 118 جایگاه فرآورده‌های نفتی عرصه بنزین، نفت و گاز در منطقه خراسان رضوی وجود دارد.

وی افزود: مسئله صادرات فرآورده‌های نفتی به صورت جدی در دست پیگیری است چرا که صادرات فراورده‌های نفتی به کشورهای مجاور استان مانع از قاچاق سوخت و سبب افزایش درآمدهای اقتصادی می‌شود.

 قرائی با بیان اینکه صادرات فراورده‌های نفتی  از استان با هماهنگی استاندار خراسان رضوی در دست پیگری است، بیان کرد: اواخر سال گذشته و با توجه به تاکید وزیر نفت صادرات فراورده‌های نفتی در دستور کار قرار گرفت و امسال نیز صادرات فراورده‌های نفتی ادامه دارد.

وی تصریح کرد: از آغاز صادرات فراورده‌های نفتی به کشورهای مجاور استان صادرات از خراسان رضوی به کشور افغانستان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی خراسان رضوی از توزیع بنزین یورو 4 در جایگاه‌های سوخت کلان شهر مشهد مقدس خبر داد و گفت: توزیع بنزین یورو 4 در جایگاه‌های سوخت این کلان شهر منوط به افزایش تولید است چرا که برای تامین این سوخت در جایگاه‌های سوخت مشهد مقدس روزانه 2 میلیون و 700 هزار لیتر نیاز است.

 وی در رابطه با سرمایه گذاری جایگاه‌های عرضه سوخت گفت: سرمایه‌گذاری در جایگاه‌های عرضه سوخت از طریق بخش خصوصی انجام می‌شود و سرمایه گذاران با توجه به امکانات مالی خود اقدام به تجهیز جایگاه‌ها می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار