کشف یک کیلوگرم حشیش در آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری دو متهم که در پوشش واحدهای صنفی اقدام به خريد و فروش مواد مخدر می‌کردند، خبر داد.
کد خبر: ۲۲۲۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۲ 01 May 2016
به گزارش تابناک مازندران، سرهنگ ولی‌الله گنجيان مقدم از کشف بيش از يک کيلوگرم حشيش در شهرستان آمل خبر داد و گفت: ماموران عمليات ويژه پليس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی شهرستان آمل با انجام اقدامات اطلاعاتی دوعامل تهيه و توزيع مواد مخدر را در سطح شهرستان شناسایی کردند.

 

وی در ادامه افزود: ماموران توانستند با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی متهمان به نام‌های "اميرحسين- ع" و "مجيد- ه" که قصد خريد و فروش مواد مخدر را داشتند با هماهنگی قضايی مورد تعقيب و مراقبت قرار دادند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با بیان این‌که ماموران در ادامه تحقيقات دريافتند، متهمان در پوشش واحدهای صنفی اقدام به خريد و فروش مواد مخدر می‌کنند تصریح کرد: ماموران در يک عمليات پليسی غافلگيرانه پس از بررسی واحدهای صنفی که متصدی آن را متهمان پرونده داشتند، موفق به کشف بيش از يک کيلوگرم مواد مخدر از نوع حشيش شدند.

 

این مسئول از دستگيری متهمان پرونده خبر داد و اظهار کرد: متهمان در بازجويی‌های فنی پليس به بزه انتسابی اعتراف کردند و پس از تشکيل پرونده برای سير مراحل قانونی تحويل مرجع قضايی شدند.


بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار