کشف يک تن مواد مخدر در عمليات هاي شبانه پليس سيستان و بلوچستان

کد خبر: ۲۲۳۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۶ 03 May 2016
فرمانده انتظامي استان از کشف يک تن و 36 کيلو انواع مواد مخدر ،توقيف پنج دستگاه خودرو و دستگيري پنج قاچاقچي خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا ، سردار"حسين رحيمي" ، گفت: ماموران انتظامي شهرستان "سيب و سوران" با پشتيباني فني پليس مبارزه با مواد مخدر استان،يک باند بزرگ را که در امر توزيع مواد مخدر فعاليت داشته، شناسايي و اعضاي اين باند را تحت نظر قرار دادند.
وي افزود: ماموران انتظامي با رصد مداوم اعضاي اين باند در نهايت شب گذشته دو دستگاه خودرو تويوتا متعلق به اين باند را در محور فرعي شهرستان سيب و سوران شناسايي کرده که اعضاي اين باند با مشاهده ماموران، ضمن تغيير مسير ناگهاني، به سمت پليس تيراندازي کرده و از محل متواري شدند.
فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان تصريح کرد: پس از مدتي تعقيب و گريز و درگيري مسلحانه پليس با قاچاقچيان مسلح و تنگ شدن عرصه بر سوداگران مرگ ،ماموران ضمن توقيف دو دستگاه خودرو تويوتا و يک دستگاه پژو 405 ، هر سه عضو اين باند را دستگير کردند.
سردار رحيمي در خصوص مقدار مواد مخدر کشف شده در اين عمليات گفت: ماموران در بازرسي از اين خودروها ، 586 کيلو ترياک، 51 کيلو هروئين و 84 کيلو شيره ترياک را کشف کردند.
اين مقام ارشد انتظامي از اجراي يک عمليات پليسي ديگر خبر داد و گفت: در اين عمليات ماموران انتظامي شهرستان ايرانشهر در ارتفاعات "نوک آباد" يک باند توزيع کننده مواد مخدر را شناسايي کرده و پس از درگيري مسلحانه با سوداگران مرگ،ضمن توقيف يک دستگاه خودرو وانت،202 کيلو ترياک را کشف کردند.
فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان با اشاره به دستگيري دو قاچاقچي سابقه دار در يک عمليات ديگر در شهرستان زاهدان ،بيان داشت: در اين عمليات ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان،در بازرسي از منزل اين قاچاقچيان،113 کيلو ترياک را که در بطري هاي آب معدني بسته بندي شده بود به همراه ابزار بسته بندي کشف و يک دستگاه خودرو سواري را نيز توقيف کردند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار