افزايش شعاع امدادرسانی پايگاه های امداد و نجات

معاون امداد و نجات هلال احمر استان همدان از تبديل شده پايگاه های امدادرسانی جاده ای به پايگاه امدادرسانی حوادث وافزايش توان و تجهيزات اين پايگاه ها خبر داد.
کد خبر: ۲۲۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱ 14 April 2015
معاون امداد و نجات هلال احمر استان همدان از تبديل شده پايگاه های امدادرسانی جاده ای به پايگاه امدادرسانی حوادث وافزايش توان و تجهيزات اين پايگاه ها خبر داد.

به گزارش مهر؛ حسین اشرفی با اشاره به افزایش شعاع مخاطره و استفاده گسترده از توان پایگاه های امداد و نجات جاده ای عنوان كرد: با ارزیابی عملكردی پایگاههای امدادی و تست توان آنها و اجرای برنامه های منظم و فراگیر برای این پایگاهها باید آنها را برای رویارویی همه جانبه با حوادث و سوانح آماده کرد.

وی با اشاره به حذف مرحله ای ست هیدرولیك از پایگاه های امداد و نجات جاده ای، گفت: جایگزین کردن تجهیزات سبكتر sos و با كارایی بالاتر برای استفاده امدادگران بسیار مناسب است.

اشرفی  افزود: در آینده نزدیك با افزایش تجهیزات و امكانات پایگاه های جاده ای و تمركز بر روی آموزش متداوم و پیشرفته نجاتگران و تغییر دستورالعمل ورود به شرایط اضطراری، این پایگاهها به محلی برای رویارویی با تمام حوادث و سوانح در شعاع مشخص تبدیل می شوند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان همدان با اشاره به رویكرد آموزشی امداد در سال جاری افزود: در سال جاری آموزش را به داخل جامعه خواهیم برد و در پارك ها و محل های عمومی كه تجمع مردم بیشتر است آموزش همگانی برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: براساس برنامه ریزی ها با هماهنگی ارگانها و سازمانها پرسنل آنها را در محل كار خودشان آموزش خواهیم داد.

حسین اشرفی گفت: با این رویكرد آموزشی امسال برای هلال احمر، سال آموزش همگانی خواهد بود و تمام توان خود را برای آموزش پرسنل ادارات و خانواده های آنها به كار خواهیم بست.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار