آثار هنرجویان هنرستان شفق اردکان به نمایش درآمد

کد خبر: ۲۲۴۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳ 04 May 2016

به گزارش تابناک یزد،همزمان با هفته مشاغل، نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان دخترانه شفق شهرستان اردکان با ارائه بیش از ۵۰۰ اثر در معرض دید عموم قرار گرفت.

 باحضور فرماندار و دیگر مسئولین و جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان اردکان همزمان با هفته مشاغل،نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان دخترانه تجسمی شفق اردکان افتتاح گردید.
علی زمانیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردکان ، در ﺣاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با هدف معرفی آثار هنرجویان هنرستان مذکور و ترغیب بازدید‌کنندگان و دانش‌آموز علاقه‌مند به ادامه تحصیل در رشته‌های هنری برگزار شده و بیش از ۵۰۰ اثر از هنرجویان دختر مقاطع دوم و سوم رشته‌های گرافیک و نقاشی هنرستان شفق به نمایش در آمده است.
زمانیان عنوان کرد: آثار ارائه شده‌ در این نمایشگاه که از هفتم تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۸ تا ۱۳ برای بازدید عموم دایر شده، در بخش‌های گرافیک، عکاسی و تصویرسازی، طراحی روی جلد، مبانی رنگ، چاپ دستی است.
وی با بیان این که برخی از آثار ارائه شده در این نمایشگاه قبلاً در جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های مختلف شرکت و حائز رتبه شده‌اند، گفت: کارهای به نمایش درآمده در این نمایشگاه در موضوعات طبیعت، مستند اجتماعی، معماری و خوشنویسی است.
زمانیان در پایان اعلام کرد: به زودی در برخی از آثار این نمایشگاه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در محل نگارخانه شفق اردکان نیز به نمایش در خواهد آمد.
هنرستان دخترانه شفق اردکان، تنها هنرستان هنرهای تجسمی این شهرستان است که با ۶۰ دانش‌آموز دختر در رشته‌های گرافیک و نقاشی فعالیت دارد و رشته صنایع دستی آن نیز به علت نرسیدن حد نصاب در سال تحصیلی جدید بدون دانش‌آموز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار