رئیس اداره دامپزشکی آمل

کشف 2650 کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی تاریخ گذشته در آمل

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آمل گفت: 2 هزار و 650 کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی تاریخ گذشته طی فروردین امسال در این شهرستان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۲۲۷۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱ 09 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، مجید غلامپور با اشاره به اینکه سلامتی جامعه برای مسئولان بهداشتی بسیار مهم است و در این بخش نظارت و بازرسی‌های متعددی انجام می‌شود، اظهار کرد: برای اجرای طرح ضربتی، کنترل و نظارت بر اماکن عرضه مواد خام دامی در شهرستان اقدامات مطلوبی انجام شده است.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آمل با اشاره به بازرسی مستمر از مغازه‌ها، سردخانه‌ها، بازارهای هفتگی و بازار روز در طول فروردین امسال، افزود: 2 هزار و 650 کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی تاریخ گذشته کشف و ضبط شده است.

وی گفت: این فرآورده‌های دامی خام، فله، بدون برچسب و تاریخ‌ با مشکلات ارگانولپتیکی و محرز شدن فساد در آنها کشف و ضبط شده است.

غلام‌پور با اشاره به اینکه مواد کشف شده از گردش مصرف انسانی خارج شده بود، تصریح کرد: اداره دامپزشکی شهرستان آمل از شهروندان تقاضا دارد تا از خرید محصولات فله، بدون برچسب بهداشتی، بدون مشخصات تاریخ تولید و انقضا یا مرغ‌های کشتار شده غیرمجاز در بسته‌بندی‌های غیربهداشتی که در سطح معابر، مغازه‌ها یا بازارهای هفتگی عرضه می‌شود، خودداری کنند.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار