تحول در فضای سبز کرج مشهود است

کد خبر: ۲۲۷۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱ 10 May 2016


شهردار کرج با اشاره به اینکه طی مدت اخیر شاهد تحول خوبی در حوزه فضای سبز و پارک‌های این کلانشهر بودیم، گفت: هم اکنون سازمان پارک‌ها و فضای سبز دارای نمره عملکردی مطلوبی در مدیریت شهری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، علی ترکاشوند ادامه داد: با تلاش‌های ویژه، طی مدت اخیر شاهد تحول اساسی در حوزه فضای سبز شهر کرج بودیم که این مهم رضایت نسبی شهروندان را در پی داشته است.

وی با اشاره به انجام کارهای اساسی و بنیادی در فضای سبز کرج عنوان کرد: اجرای پروژه کمربند سبز کرج در اراضی جنگلکاری باغستان یکی از اقدامات بنیادی و زیرساختی است که به طور قطع در آینده، ثمرات فراوانی را برای شهر در پی دارد.

شهردار کرج یادآور شد: با ایجاد و راه‌اندازی دهکده تفریحی گردشگری باغستان، شهروندان زیادی در ایام تعطیل در این مجموعه حضور یافتند که این نشان دهنده رضایت آنها از راه‌اندازی چنین اماکنی است.

ترکاشوند در ادامه با اشاره به انجام اقدامات مختلف در نهالستان بزرگ کرج که بخشی از آن هم اکنون تحویل سازمان پارک‌ها است، اعلام کرد: خودکفایی مدیریت شهری کرج در حوزه تولید انواع نهال و گل و گیاه قابل تقدیر است که این مهم کمک بسیار زیادی به رونق چرخه اقتصادی شهرداری و حوزه گل و گیاه کرج و استان البرز می‌کند.

شهردار کرج افزود: در حال حاضر در نهالستان بزرگ کرج اقدامات بزرگی در حال انجام است که حوزه گل و گیاه و تولیدات استان البرز و کرج را در سطح کشور مطرح می‌سازد.

ترکاشوند گفت: با در پیش گرفتن این روال و تولید انواع نهال و گل و گیاه در نهالستان، به طور قطع در آینده، کرج نیز می‌تواند محصولات را به دیگر استان‌ها صادر کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار