هیات تجاری هند وارد البرز شد

کد خبر: ۲۳۰۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳ 15 May 2016


رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی استان البرز از ورود هیات 17 نفره تجاری و بازرگانی کشور هند به سرپرستی 'دیلیپ پریمال' رئیس اتاق بازرگانی این کشور به البرز خبر داد.

رحیم بنامولایی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این هیات تجاری بازرگانی در بدو ورود به استان البرز از دو مجتمع بزرگ تولیدی در این استان دیدن کردند.

وی اظهار کرد: برگزاری نشست های تخصصی بین تجار و بازرگانان هندی و استان البرز، انعقاد تفاهم نامه بین دو طرف و بازدید از واحدهای تولیدی از دیگر برنامه های این هیات خارجی است.

بنا مولایی خاطرنشان کرد: هیات تجاری و بازرگانی هند متشکل از مسئولان و کارشناسان شرکت های تولید انواع کیف و چمدان، لجستیک، تجهیزات و محصولات کشاورزی، انواع ساعت، لوازم آشپزخانه، صنایع نساجی، دارو، صنایع شیمیایی، صنایع غذایی، لوازم بهداشتی و آرایشی به مدت یک روز دراستان البرز حضور خواهد داشت.

وی تاکید کرد: تاکنون هیات های اوکراینی، بوسنی، ایتالیا، فرانسه ، کرواسی، استونی، لهستان، پرتقال و تایوان به این استان سفر کرده اند.

استان البرز با برخورداری از حدود سه هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی بزرگ و کوچک از قطب های صنعتی کشور است که بخشی از تولیدات صنعتی این استان به خارج از کشور صادر می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار