مدیرکل جدید سیاسی استانداری هرمزگان معارفه شد

در این مراسم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با قدر دانی از فعالیت ها و خدمات 30 ساله خلیل منتقمی فر مدیرکل سابق سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان که به افتخار باز نشستگی نائل آمد، علیرضا پاکدامن را به عنوان سرپرست دفتر سیاسی و انتخابات استانداری معرفی کرد.
کد خبر: ۲۳۰۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷ 16 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان،  بهروز اکرمی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری هرمزگان اظهار داشت: در این راستا اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان نقش و وظایف خود در برگزاری انتخابات را به خوبی ایفا کرد.

وی با بیان اینکه اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری نقش و جایگاهی مهم و بی بدیل دارد، افزود: تبیین سیاست های عمومی دولت از طریق فرمانداران و بخشداران و همچنین تهیه ، تدوین و اجرای طرح های مرتبط با تقسیمات کشوری از جمله وظایف ذاتی و کارکردهای ویژه این دفتر است.

در پایان این مراسم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با قدر دانی از فعالیت ها و خدمات 30 ساله خلیل منتقمی فر مدیرکل سابق سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان که به افتخار باز نشستگی نائل آمد، علیرضا پاکدامن را به عنوان سرپرست دفتر سیاسی و انتخابات استانداری معرفی کرد.

علیرضا پاکدامن پیش از این به عنوان فرماندار میناب مشغول به خدمت بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار