فرماندار سوادکوه

ظرفیت گردشگری سوادکوه فرصتی برای اجرایی شدن اقتصاد مقامتی

فرماندار سوادکوه گفت: صرفه جویی، اشتغال و ظرفیت‌های گردشگری بخشی از ظرفیت‌های اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در سوادکوه است.
کد خبر: ۲۳۱۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ 17 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، عبدالجواد توحیدی‌مقدم در جلسه شورای اداری سوادکوه به بررسی فعالیت ‌های ادارات و نهاد‌های این شهرستان در سال گذشته اشاره و اظهار کرد: وضعیت بسیاری از ادارات و نهاد‌های سواکوه در سال گذشته خوب ارزیابی شد.

وی افزود: بازخورد‌های مختلف شهرستانی در ملاقات‌های هفتگی مردم نمایان می شود.

فرماندار سوادکوه با اشاره به برگزاری دو مرحله انتخابات در این شهرستان، تصریح کرد: شکل و محتوای برگزاری انتخابات گذشته از بهترین انتخابات کشور بود که از دست اندرکاران برگزاری انتخابات سوادکوه تشکر می‌کنم.

توحیدی‌ به انتخاب مسئولان مستقیم اقتصاد مقاومتی در فرمانداری سوادکوه اشاره و اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی باید از جنبه شعاری و صورتجلسه خارج شود که لزوم صرفه جویی، اشتغال، ظرفیت‌های گردشگری بخشی از ظرفیت های اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی است.

وی خواستار مدیریتکارپردازی‌های ادارات و نهادهای سوادکوه برای خرید کالای داخلی و نیز کالایی که در شهرستان تولید می شود، شد و تصریح کرد: ماهانه 50 میلیون تومان از بازارهای هفتگی شهرستان سوادکوه خارج می‌شود و وجود بازار هفتگی فرصت و تهدید برای شهرستان است که باید با محوریت لزوم استفاده از توانمندی اصناف و بازاریان شهرستانی مدیریت شود.

فرماندار سوادکوه از ارسال فرم دریافت لیست نخبگان مقیم و غیر‌مقیم سوادکوه خبر داد و گفت: طرح‌های مختلف با رویکرد پدافند غیر فعال اجرایی شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار