اجرای طرح برخورد با استخرهای فاقد استاندارد در البرز

کد خبر: ۲۳۲۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶ 18 May 2016


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از اجرای طرح ضربتی برخورد با استخرها و همچنین شهربازی‌های فاقد استاندارد در این استان خبر داد.

علی‌اکبر مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن فصل گرما و در پیش بودن تعطیلات تابستانی مدارس، بسیاری از خانواده‌ها در این ایام به همراه فرزندان خود به مراکز تفریحی و گردشگری مراجعه و از امکانات این مراکز استفاده می‌کنند.

وی افزود: در این ایام استفاده از استخرها و شهربازی‌ها با توجه به شرایط فصلی و گرم‌تر شدن هوا و همچنین تعطیلی مدارس افزایش می‌یابد، لذا ضروری بود که طرحی با هدف نظارت بیشتر بر عملکرد و تجهیزات این مراکز داشته باشیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز تصریح کرد: در این راستا طرح ضربتی بازرسی و نظارت بر عملکرد و تجهیزات استخرها و شهربازی‌های استان البرز از ابتدای هفته جاری آغاز شده است.

مختاری گفت: در همان روزهای نخست بازرسی‌ها، یک سرسره آبی در یکی از استخرهای شهرستان کرج به دلیل اینکه فاقد استاندارد بود و استفاده از آن موجب آسیب و خسارت جانی برای شهروندان می‌شد، تعطیل گردید.

وی بیان کرد: به مدیران استخر فوق تذکر داده شده است که تا رفع معایب و اخذ تایید استاندارد، حق استفاده از این وسیله را نداشته و در صورت استفاده مجدد، استخر پلمب خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز افزود: همچنین در روزهای آینده بازرسی‌ها از شهربازی‌های استان البرز نیز افزایش یافته و در صورت مشاهده تجهیزات فاقد کیفیت و غیراستاندارد، بلافاصله استفاده از این تجهیزات ممنوع خواهد شد.

مختاری همچنین به اجرای طرح بازرسی از واحدهای صنفی، کارخانه‌ها و صنایع شهرستان نظرآباد در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: در این بازدیدها تعدادی از کارخانه‌ها و صنایعی که محصولات فاقد کیفیت تولید می‌کردند، شناسایی و تذکرات لازم به آنها داده شد.

وی افزود: همچنین پرونده سه کارخانه به دلیل تخلفاتی که داشتند برای بررسی‌های بیشتر و صدور حکم در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز بیان کرد: همچنین یک کارگاه بسته‌بندی در شهرستان نظرآباد شناسایی شد که متاسفانه مسائل غیربهداشتی متعددی در این کارگاه مشاهده، ثبت و ضبط گردید و با صدور حکم از تداوم فعالیت آن جلوگیری شد.

مختاری گفت: در این کارگاه یک محموله کنسرو تاریخ مصرف گذشته و فاسد نیز کشف گردید و مشخص شد که قصد تغییر تاریخ مصرف کنسروها را داشتند و می‌خواستند این محموله فاسد را به چرخه عرضه پس از تغییر تاریخ مصرف بازگردانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار