نیاز 8 میلیارد تومانی برای ساخت مرکز درمان ناباروری

ئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به کلنگ‌زنی مرکز درمان ناباروری جهرم همزمان با سفر رئیس جمهور به استان فارس گفت: ساخت این مرکز درمانی به ۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
کد خبر: ۲۳۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳ 15 April 2015

به گزارش تابناک فارس و نقل از تسنیم،رحیم رئوفی از کلنگ‌زنی مرکز درمان ناباروری در شهرستان جهرم خبر داد و اظهار داشت: کارهای مطالعاتی و تحقیقاتی این مرکز به اتمام رسیده و همزمان با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان فارس این مرکز کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با بیان اینکه هزینه برآورد شده برای ساخت این مرکز 80 میلیارد ریال است، گفت: اعتبارات این مرکز از سوی دولت تامین می‌شود و در صورت تامین اعتبار این مرکز ظرف 18 تا 24 ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

رئوفی با اشاره به مشارکت خیران این شهرستان در ساخت مراکز درمانی افزود: بخش دیالیز این شهرستان با 95 درصد پیشرفت فیزیکی و صرف 700 میلیون تومان که در یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد از جمله مراکز درمانی خیرساز است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم خاطرنشان کرد: ساخت دو خانه بهداشت در منطقه محمدآباد و فشان، 2 پایگاه اورژانس و دانشکده پرستاری و پیراپزشکی نیز از دیگر مواردی است که با کمک خیران ساخته شده است.

وی تصریح کرد: پایگاه‌های اورژانس و خانه‌های بهداشت به زودی افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسد و دانشکده پرستاری و پیراپزشکی نیز کلنگ‌زنی شده و با اعتبار 7 میلیارد تومان توسط خیران این شهرستان ساخته می‌شود.

رئوفی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت در این شهرستان بیان کرد: یکی از موارد این طرح کاهش سزارین در جامعه بود که این امر در شهرستان جهرم از 45 درصد به 37 درصد کاهش یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار