فرماندار خلخال مدیر ارتباط گستر استان اردبیل شد

در نخستین سمپوزسیوم روابط عمومی های استان اردبیل فرماندار خلخال به عنوان مدیر نمونه ارتباط گستر و روابط عمومی فرمانداری این شهرستان نیز به عنوان روابط عمومی برتر معرفی شدند.
کد خبر: ۲۳۳۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴ 22 May 2016

فرماندار خلخال گفت: این موفقیت در سایه تلاش خبرنگاران رسانه های جمعی این شهرستان و همکاری نزدیک آنها با روابط عمومی فرمانداری خلخال حاصل شده است.
علی نظری شیخ احمد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه روابط عمومی فرمانداری خلخال در سال گذشته نیز موفق به کسب عنوان برتر در بین روابط عمومی های فرمانداری های استان شد افزود: با کسب عنوان برتر روابط عمومی فرمانداری خلخال در بین روابط عمومی های دستگاه های مختلف اجرایی استان در سال جاری تلاش خبرنگاران در کمک به دستیابی فرمانداری خلخال به اهداف دولت در این شهرستان نمود عملی و عینی پیدا کرد.
وی با تبیین سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: سیاست دولت در سال جاری عملیاتی شدن شعار امسال و تحقق خواسته مقام معظم رهبری است.
نظری شیخ احمد افزود: برش استانی برنامه های اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل تهیه شده و با تهیه و تدوین برش شهرستانی این طرح همه مسوولان اجرایی شهرستان عملا برای تحقق شعار سال گام برخواهند داشت.
وی کاهش هزینه های دولت ، تغییر الگوی مصرف بین مردم ، افزایش توان اقتصادی جامعه ، حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای راه اندازی واحدهای تولیدی اشتغال زا در منطقه و کمک به راه اندازی واحدهای تولیدی راکد و یا نیمه تعطیل را از جمله برنامه های دولت در دست یابی به اهداف شعار اقتصاد مقاومتی اعلام کرد.
فرماندار خلخال گفت: وفاق ، همدلی ، هم نوایی و اتفاق نظر مسوولان اجرایی از عوامل موفقیت در دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی است و مسوولانی که نتوانند خود را با سیاست های اقتصاد مقاومتی همراه کنند از چرخه مدیریتی حذف خواهند شد.
او همچنین نقش رسانه ها در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی را مهم دانست و گفت: رسانه ها و خبرنگاران بهترین پل ارتباطی مردم و مسوولان بوده و توسعه جامعه عاری از رسانه امکان پذیر نیست.
شهرستان خلخال در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.


منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار