آماده‌باش نیروهای خدمات‌رسان البرز از 12 خرداد

کد خبر: ۲۳۴۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 24 May 2016


مدیرکل ستاد بحران استانداری البرز از آماده‌باش نیروهای خدمات‌رسان استان البرز به مدت 5 روز از روز 12 خرداد خبر داد و گفت: امسال و در سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب، استان البرز میزبان 35 هزار زائر حرم مطهر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهدی مهرور ظهر امروز در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) که در سالن استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم روزهای 14 و 15 خرداد از تمام توان و ظرفیت‌های استان استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: انتقال اندیشه‌های امام خمینی(ره) به نسل امروز و بیان اهداف ایشان از انقلاب نیز یکی از مهمترین مقوله‌هایی است که باید بیش از پیش به آن پرداخته شود.

مدیرکل بحران استانداری البرز با بیان اینکه در این راستا و برای ارائه خدمات به مردم تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان در این روزها در حال آماده‌باش کامل به سر می‌برند افزود: از روز 12 خرداد تمامی نیروهای خدمات‌رسان به مدت 5 روز در این استان و محورهای مواصلاتی آن به صورت آماده‌باش کامل قرار خواهند گرفت.

مهرور خاطرنشان کرد: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده امسال استان البرز میزبان 35 هزار زائر از استان‌های مختلف کشور است که برای این مهم نیز تدابیر لازم از قبیل پذیرایی و اسکان باید اندیشیده شود.

وی تأکید کرد: البته محل اسکان زائران در این ایام باید توسط دستگاه‌های انتظامی، امدادی و ایمنی پوشش داده شود.

مدیرکل بحران استانداری البرز بیان کرد: در این راستا هم‌اکنون اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور انجام هماهنگی‌ها با نمایندگان سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، نیروی انتظامی استان، جمعیت هلال احمر البرز، فوریت‌های پزشکی و سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرج نیز انجام شده است تا استقرار زائران و محل پارکینگ‌ها را مهیا کنند.

مهرور افزود: همچنین تیم‌هایی از جمعیت هلال احمر، فوریت‌های پزشکی و سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرج نیز در روز مراسم با امکانات و تجهیزات کامل در محل پارکینگ استان البرز مستقر خواهند شد.

به گفته وی امسال استان البرز میزبان 35 هزار میهمان از استان‌های همدان، زنجان، قزوین و آذربایجان غربی است.

همچنین 25 هزار زائر نیز از البرز به حرم امام خمینی(ره) اعزام خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار