۵۳ پروژه‌ ورزشی به بخش خصوصی واگذار می‌شود

کد خبر: ۲۳۷۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰ 30 May 2016

به گزارش تابناک یزد،رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد از واگذاری ۵۳ پروژه‌ ورزشی استان به بخش خصوصی خبر داد.

حمیدرضا نصیری‌زاده  در ششمین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: در راستای تحقق اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و واگذاری پروژه‌های عمرانی در استان به بخش خصوصی، ۵۳ پروژه‌ ورزشی به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

وی ادامه داد: از كل طرح‌ های نيمه ‌تمام موجود در استان، ۲۰۹ طرح برای تعيين تكليف و واگذاری به بخش خصوصی معرفی شده است که ۵۳ طرح در حوزه ورزش و جوانان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اضافه کرد: همچنین ۵۳ طرح در حوزه آموزش و پرورش است که بیشتر این طرح ها در زمینه ساخت مدارس و کانون‌های فرهنگی است.

وی با بیان اینکه پروژه‌ها در دو دسته خودگردان و غیرخودگردان قرار گرفته‌اند عنوان کرد: پروژه‌ها با حفظ کاربری فعلی در قالب پروژه‌های نیمه‌تمام، جدید و آماده بهره‌برداری به متقاضیان بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه‌هایی از جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب، منابع طبیعی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دامپزشکی، آب و فاضلاب روستایی برای واگذاری شناسایی و احصاء شده عنوان کرد: در حال حاضر منتظر تعیین تکلیف برای نحوه واگذاری و قیمت‌گذاری پروژه‌ها برای واگذاری به بخش خصوصی هستیم.

نصیری‌زاده با اشاره به اهمیت قیمت‌گذاری و نحوه واگذاری‌ها گفت: خوشبختانه متقاضیان زیادی برای پروژه‌های عمرانی ورزش و جوانان و آموزش و پرورش وجود دارد که در انتظار اعلام نظر نهایی هستند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار