دستگا‌ه‌های اجرایی استان البرز در امور ایثارگران به صورت جزیره‌ای عمل می‌کنند

کد خبر: ۲۳۹۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵ 01 June 2016


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: موضوعی که در استان وجود دارد ناهماهنگی امور ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی است که سبب می‌شود این دستگاه‌ها به صورت جزیره‌ای عمل کنند.

داود مدیرفلاح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، اظهار داشت: با جلسه‌ای که در استانداری برگزار شد دستگاه‌های اجرایی موظف به انسجام‌بخشی در حوزه‌ ایثارگری شدند.

وی افزود: موضوعی که در استان وجود دارد ناهماهنگی امور ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی است که سبب می‌شود این دستگاه‌ها به صورت جزیره‌ای عمل کنند.

مدیرفلاح ادامه داد: امید می‌رود با جلسات متعدد و مشابه بتوانیم انسجام‌بخشی خوبی در این حوزه ایجاد کنیم.

وی با اشاره به نزدیکی به سالگرد ارتحال امام(ره) خاطرنشان کرد: ما نباید بگذاریم کسانی که در راه انقلاب خون داده‌اند در پیچ و خم روزمرگی زندگی گم شوند.

مدیرفلاح با توجه به برنامه‌های اخیر اعلام کرد: منسجم شدن و هم‌افزایی سبب وحدت بیشتری در این امرمی‌شود و در عین حال جزیره‌ای عمل کردن جز اسراف در منابع چیز دیگری به دنبال نخواهد داشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز گفت: سازوکارهایی که امروزه به دنبال آن هستیم در دو بخش تعریف شده است که بخش اول تحکیم به شمار می‌رود به معنی اینکه ضوابط و مقررات سبب هماهنگی‌های بیشتری می‌شود.

وی ادامه داد: بخش دوم توسعه و ترویج فرهنگ است به این معنا که هرچقدر تحکیم انجام شود اما ترویجی نداشته باشیم اثربخشی نخواهد داشت.

وی اذعان کرد: امیدواریم این برنامه‌ها مقدمه‌ای برای ایجاد کردن توسعه و رونق فرهنگ ایثار در بین مردم باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار