ضرورت توزيع عادلانه امكانات ورزشي البرز

کد خبر: ۲۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۷ 02 February 2015
استاندار البرز با بیان اینکه توزیع امکانات و منابع به کلیه مناطق در استان عادلانه باشد، گفت: زیرساخت، منابع و امکانات لازم برای مناطق محروم و کم‌برخوردار لحاظ شود.
به گزارش تسنیم، سیدحمید طهایی در مراسم افتتاحیه نخستین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی توابع شهرستان‌های استان البرز که پیش از ظهر امروز در محل ورزشگاه انقلاب  با حضور ورزشکاران البرزی برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه فجر و فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: استعدایابی در بخش ورزش به سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی دقیق نیاز دارد.
وی با بیان اینکه  برای شناسایی و پرورش استعدادهای موجود باید به مناطق کم برخوردار توجه ویژه داشت، افزود: برگزاری این مسابقات سبب شکوفا شدن استعداهای جوانان از جمله قشر کم‌درآمد جامعه و در نتیجه حضور آن‌ها در مسابقات جهانی و بین‌المللی می‌شود.
استاندار البرز با اشاره به اینکه ورزش یکی از بهترین و سالم‌ترین تفریحاتی است که به جامعه نشاط می‌بخشد، خاطرنشان کرد: این امر سبب می‌شود فکر، اندیشه، علم و دانش جوانان به اوج خود برسد.
طهایی با بیان اینکه ورزش تنها یک کار جسمی نیست، گفت: ورزش سبب بهبود عملکرد ذهن، روح و روان جامعه می‌شود و امید است برگزاری این مسابقات شروعی برای تعالی ورزش استان باشد.
وی با تاکید بر اینکه باید به کلیه مناطق در استان با عدالت منابع و امکانات داد، اظهار داشت: جوانان باید آزادی، آزادگی، عدالت‌خواهی و اتحاد را فرا بگیرند.
استاندار البرز خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های استعدادیابی این است که زیرساخت، منابع و امکانات لازم برای مناطق محروم و کم‌برخوردار لحاظ شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار