تصادف در سیستان ۳ کشته برجای گذاشت‌

کد خبر: ۲۴۴۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۶ 12 June 2016

رئیس مرکز سوانح و فوریت‌های پزشکی زابل گفت: در پی برخورد دو خودروی سواری در محور کوه خواجه به زابل ۳ نفر کشته و ۲ نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زابل، به نقل از روابط عمومی دانشگاه پزشکی زابل، غلامعلی رفعت  اظهار داشت: صبح امروز در پی برخورد پراید با پژو 405 در محور کوه خواجه به زابل حدفاصل روستای بلند و تقاطع تیمور آباد متاسفانه 3 تن فوت و دو نفر دیگر به شدت مصدوم شدند.

 رئیس مرکز سوانح و فوریتهای پزشکی زابل گفت: با اعلام تصادف به مرکز پیام فوریتهای پزشکی زابل به سرعت تعداد دو تیم امدادی از پایگاه های اورژانس جاده‌ای شهید آبدهی و اورژانس جاده‌ای دولت آباد به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: تیم‌های امدادی در کمتر از پنج دقیقه در محل حادثه حضور یافته و با تلاش فراوان اقدام به انجام اقدامات اولیه درمانی کردند.

رفعت با عنوان اینکه تمامی مصدومان و کشته شدگان سرنشینان پراید بودند، تصریح کرد: متاسفانه به دلیل شدت وقوع حادثه فوق سه تن قبل از رسیدن نیروهای امدادی جان خود را از دست دادند.

وی افزود: دو مصدوم حادثه نیز به بیمارستان امیرالمومنین واقع در شهرستان زابل انتقال یافته تا مراحل درمانی خود را طی کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار