افول برند چرم و کفش همدان

کفش‌های تولیدی همدان با نشان تجاری تهران و یا تبریز به فروش می‌رسند.
کد خبر: ۲۴۴۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹ 12 June 2016
رئیس اتحادیه تولید کیف و کفش همدان گفت: کفش‌های تولیدی همدان با نشان تجاری تهران و یا تبریز به فروش می‌رسند.

به گزارش ایسنا، احمد گازرانی اظهار کرد: به علت ناشناس ماندن کیفیت تولیدی‌های کفش همدان، متاسفانه نشان تجاری همدان فروش خوبی ندارد و مجبور به استفاده از برند استان‌های دیگر هستیم.

وی تصریح کرد: از سال‌های قبل همدان کیفیت مطلوبی در تولید کفش دارد اما سازمان فروش خوبی ندارد و مسئولان نیز برای شناساندن آن به نقاط دیگر هیچ گونه حمایتی نکردند.

گازرانی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌های دوره‌ای به شناساندن تولیدات کفش چرمی همدان کمک شایانی می‌کنند، اظهار کرد: باید همه بدانند همدان به عنوان قطب صنعت چرم ایران شناخته شده است.

وی تاکید کرد: استان همدان دارای هزار کارگاه تولیدی کیف و کفش چرم است بنابراین آمادگی‌های لازم را برای تامین بخشی از نیازهای کشور به کیف و کفش چرم را داراست.

ورود کفش های تابستانی به قیمت پارسال در بازار همدان

گازرانی در بخش دیگری از سخنانش از ورود کفش‌های تابستانی به بازار با قیمت پارسال خبر داد و گفت: به علت رکود تغییراتی در قیمت کفش‌های تابستانی نداشته‌ایم.

وی عنوان کرد: کفش‌های تابستانی از اواخر فصل بهار وارد بازار می‌شود و به علت گرم بودن هوا و نیاز به پوشیدن کفش‌های جلو باز استقبال مردم از این‌گونه کفش‌ها زیاد است.

رئیس اتحادیه تولید کیف و کفش همدان خاطرنشان کرد: کیفیت کفش‌های تابستانه ایرانی بسیار مرغوب‌تر از کفش‌های خارجی است به طوریکه در مواردی تاریخ مصرف کفش‌های خارجی گذشته و چسب و لایه‌های آن شروع به باز شدن می‌کند.

وی افزود: خوشبختانه مردم به کیفیت کفش‌های تولید داخلی پی برده و بیش از پیش از آن خریداری و استفاده می‌کنند.

گازارانی در خصوص تولید کفش‌های تابستانی در همدان اظهار کرد: بخشی از کفش‌های تابستانه در همدان تولید می شود و سه کارگاه تولیدی کفش تابستانی وجود دارد.

وی در بخش دیگری از برگزاری دوره آموزشی الگوبرداری و طراحی در فناوری در بخش تولید کفش برای نخستین‌بار در همدان خبرداد و گفت: این دوره به مدت یک هفته در همدان برگزار می‌شود به طوریکه هدف از برگزاری این است که بتوانیم نیروهایمان را در رشته طراحی و الگوبرداری ارتقاء دهیم.

رئیس اتحادیه تولید کیف و کفش همدان اظهار کرد: متقاضیان اصلی این دوره تولیدکنندگان هستند اما افراد عادی و علاقه‌مند هم می‌توانند از این کلاس‌ها بهره ببرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار