نامه سرگشاده فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی به لاریجانی

جمعی از بازرگانان، تجار و صنعت‌گران آذربایجان‌شرقی امروز با انتشار نامه سرگشاده‌ای به نحوه انتخاب اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس دهم اعتراض کردند.
کد خبر: ۲۴۵۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ 14 June 2016
به گزارش تابناک تبریز، فعالان اقتصادی در نامه سرگشاده‌ای ، با اشاره به سوابق کاری و مدیریتی و تحصیلات احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی نوشته‌اند: آقای دکتر لاریجانی قطعا به ما به عنوان جمعی از فعالان اقتصادی و تجاری کشور حق می‌دهید بپرسیم آیا عضویت نمایندگان در کمیسیون اقتصادی براساس ضوابط قانونی بوده است؟ چگونه است که آقای علیرضابیگی که رهبر فرزانه انقلاب ایشان را «مدیری موفق و فعال» توصیف می‌کنند و دارای سوابق موثر و مثبت مدیریتی در عرصه اقتصادی است از عضویت در کمیسیون اقتصادی باز می‌ماند؟!

در این نامه همچنین با آنالیز تحصیلات و سوابق کاری اعضای منتخب کمیسیون اقتصادی، بازرگانان، تجار و صنعتگران آذربایجان‌شرقی از رییس مجلس خواسته‌اند روشنگری کنند که براساس کدام معیارها و ضوابط قانونی دانشجوی دکترای مدیریت استراتژیک دانشگاه دفاع ملی از عضویت در کمیسیون اقتصاد باز می‌ماند و نمایندگانی با مدارک و تحصیلات غیرمرتبط از قبیل الهیات، حقوق، علوم سیاسی و مهندسی سیستم‌های فرهنگی به عضویت کمیسیون اقتصادی مجلس درمی‌آیند؟!

فعالان اقتصادی در این نامه با تاکید بر اینکه این افراد هستند که به سمت‌ها و جایگاه‌ها اعتبار و ارزش می‌بخشند و نه بالعکس، اضافه شده است: ایمان داریم برادر سخت‌کوش و جهادگرمان آقای علیرضا‌بیگی بی‌شک در کسوت نمایندگی مردم در هر جایگاهی باشد منشاء خدمات بسیار خواهد بود ولیکن زیبنده است جهت احقاق حق و استیفای حقوق مردم حوزه انتخابیه اقدام لازم به عمل آید.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار