سفر علی جنتی به قشم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اجرای برخی طرح‌های فرهنگی به‌عنوان مزیت‌هایی برای ارزش افزوده دیگر طرح‌ها نام برد.
کد خبر: ۲۵۰۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰ 24 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علی جنتی در آیین رونمایی از طرح مجتمع تفریحی، فرهنگی، ورزشی، تجاری و اقامتی شهر قشم که با جذب سرمایه خصوصی توسط شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه قشم فراهم شده است، اظهار داشت: با توجه به ارتقای سطح هنر در بخش‌های مختلف از جمله سینما، تئاتر و موسیقی، ساخت سالن‌های سینما و آمفی تئاتر می‌تواند توجه سرمایه‌گذاران را در شهرهایی با این امکانات، افزایش دهد.
 
وی ادامه داد: امروز مردم برای برخی آثار ارزشمند سینمایی یا شنیدن نوای موسیقی و صداهای ماندگار و همچنین نمایش هنری تئاتر علاوه بر صرف زمان‌های طولانی هزینه‌های بالایی را نیز پرداخت کنند.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به طرح رونمایی شده چند منظوره قشم گفت: با اطمینان از اعتبار مورد نظر این طرح از سوی سرمایه‌گذار و اجرای آن در زمان مقرر چهارساله به طور حتم شاهد تحولی مهم در جزیره قشم خواهیم بود.
 
به گفته جنتی، خوشبختانه در این طرح توجه ویژه‌ای به حوزه فرهنگ شده و باید از نگاه ارزشمند مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مقوله فرهنگ که در تمام موضوع‌ها مورد دقت و توجه قرار می‌دهند، تشکر کرد.
 
وی از ساخت طرح جامع ارتباطی خلیج فارس نیز به عنوان یک اقدام مهم برای تحول اساسی در بخش‌های مختلف اقتصادی قشم نام برد و گفت: اگر طرح‌های مهم در زمان تعیین شده به پایان برسد با پیشگیری از افزایش هزینه‌ها موجب کسب درآمدهای تاثیرگذار در این جزیره خواهد شد.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از نزدیکی قشم به بندرعباس و ظرفیت‌های فراوان حوزه گردشگری این جزیره هم به‌عنوان فرصتی برای موفقیت قشم یاد کرد و یادآور شد: با ایجاد فضاهای اقامتی مدرن و فضاهای تفریحی باید از ظرفیت‌های خدادادی این جزیره به‌طور کامل استفاده کرد.
 
طرح جامع تفریحی، گردشگری، فرهنگی تجاری و اقامتی قشم در زمینی به مساحت 62 هکتار (فاز اول 47 هکتار و فاز دوم به عنوان طرح توسعه 15 هکتار) امروز در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی مناطق آزاد رونمایی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار