فقر و محرومیت مردم خلخال را رنج می دهد

فرماندار خلخال گفت: به رغم پیشرفت های حاصل شده در عرصه های مختلف اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی فقر و محرومیت مردم این شهرستان را رنج می دهد.
کد خبر: ۲۵۱۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷ 25 June 2016

به گزارش ایرنا ، علی نظری شیخ احمد روز شنبه در نشستی با برخی خانواده های محروم و بی سرپرست زیرپوشش کمیته امداد امام و بهزیستی خلخال افزود: تعدادی قابل توجهی از خانواده های بی بضاعت نیاز به مراقبت و حمایت های ویژه از سوی مسوولان و مردم خیر منطقه دارند.
وی گفت: در حالی که برخی از خانواده های محروم نیازمند کمک های دولتی و مردمی هستند بسیاری از افراد متمکن خلخال از این موضوع غافل هستند.
او با بیان اینکه خانواده های محروم بی سرپرست و یا با سرپرست زن بیشتر از سایر اقشار جامعه در معرض آسیب های اجتماعی قرار دارند خواستار همکاری مردم با نهادهای حمایتی برای شناسایی و دستگیری نیازمندان و محرومان در ماه رمضان و ماه عطوفت و مهربانی شد.
صفر فتح الله زاده ، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) و دل انگیز مسروری رییس اداره بهزیستی خلخال نیز در این نشست گزارشی از وضعیت افراد بی بضاعت ارایه داده و کمک های دولتی به خانواده های نیازمند و محروم در مقایسه با شرایط اقتصادی جامعه را ناچیز اعلام کردند.
به گفته این دو مسوول ، بیش از پنج هزار خانوار شامل 10 هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد امام (ره) و بیش از پنج هزار مددجو نیز زیر چتر حمایتی بهزیستی خلخال قرار دارند.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.


منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار