امنیت بالای ایران از صفر مرزی تا داخل شهرها

جانشین فرمانده ناجا از بهبود شاخص‌های امنیتی در کشور خبر داد و گفت: امنیت ایران از نقطه صفر مرزی تا داخل شهرها و روستاها برقرار است.
کد خبر: ۲۵۱۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱ 26 June 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سردار اسکندر مومنی قبل از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در یاسوج اظهار داشت: در اکثر شاخص‌های امنیتی در کشور طی سال‌های 94 و 95 شاهد بهبود وضعیت هستیم به طوری که جرائم خشن کاهش یافته و امنیت از نقطه صفر مرزی تا داخل برقرار است.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته سرقت در کشور روند افزایش داشت که در سال 93 متوقف و در سال‌های 94 و 95 کاهش داشته است، عنوان کرد: با وجود وضعیت محیط پیرامونی و ناامنی در کشورهای همسایه با هوشیاری و تلاش مجموعه متولیان امر هم اکنون شاهد امنیت قابل قبول در کشور هستیم.

مومنی از بهبود شاخص‌های امنییت در کشور خبر داد و افزود: در سه ماهه اول امسال در زمینه کشف مواد مخدر بیش از 15 درصد افزایش داشتیم و در حالی بوده که شاهد افزایش درگیری‌ها هستیم ولی تعداد شهدا کمتر و میزان کشفیات افزایش داشته است.

جانشین رئیس پلیس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: پلیس طرح ویژه انتظامی و ترافیکی برای شب‌های قدر، روز قدس و عید سعید فطر با همکاری مردم پیش بینی کرده است.

مومنی ابراز کرد: موضوع جان باخت 19 سرباز کشور در حادثه رانندگی هم اکنون در دست رسیدگی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار