امروز صورت گرفت

افتتاح طرح مجازی حفظ قرآن کریم در قزوین

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از افتتاح طرح مجازی حفظ قرآن کریم با حضور معاون سازمان اوقاف و امور خیریه کشور خبر داد.
کد خبر: ۲۵۲۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳ 28 June 2016
سعید رحیمی در گفتگو با خبرنگار شبستان در قزوین بیان کرد: در راستای تربیت حافظان قرآن و انس هرچه بیشتر با این کتاب آسمانی، طرح مجازی حفظ قرآن کریم در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین برای نخستین بار اجرا می شود.
 
وی ادامه داد: آیین افتتاح این طرح عصر امروز هشتم تیر ماه با حضور حجت الاسلام احمد شرفخانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و مسئولان استانی در دارالقرآن نورالثقلین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار می شود.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اضافه کرد: ثبت نام در این طرح قرآنی آغاز شده است و سهمیه در نظر گرفته شده برای این طرح نیز 250 نفر است که البته در صورت استقبال بیشتر مشکلی در بحث ثبت نام وجود ندارد.
 
وی عنوان کرد: در این طرح کلاس ها به صورت مجازی برگزار می شود و مدت دوره یک ساله است و در پایان هر سال آزمونی از افراد شرکت کننده گرفته شده و در صورت موفقیت و کسب حداقل نمره 70 در آزمون کتبی و شفاهی به آنها مدرک اعطا می شود و افراد می توانند در صورت قبولی در هر جز قرآن کریم به مرحله حفظ جز بعدی راه یابند.
 
رحیمی خاطر نشان کرد: در این طرح فقط بانوان می توانند ثبت نام کنند و مربیان در نظر گرفته شده برای این طرح نیز مربیان خانم هستند و برای آقایان این طرح در آینده راه اندازی خواهد شد.
 
وی یادآور شد: راه اندازی سیستم حفظ مجازی قرآن در واقع اقدامی در راستای تسهیل امر حفظ قرآن کریم قرن است و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت حافظان قران امیدواریم با این اقدام شاهد افزایش تعداد حافظان قرآن کریم باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار