۵تقاطع غیر هم‌سطح در کرمانشاه نیازمند ۱۲۰میلیارد اعتبار

شهردار کرمانشاه میزان اعتبار مورد نظر برای احداث ۵ تقاطع غیرهمسطح در شهر کرمانشاه را ۱۲۰ میلیارد تومان عنوان کرد.
کد خبر: ۲۵۵۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸ 04 July 2016
     به گزارش تابناک کرمانشاه آرش رضایی گفت : در سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه پروژه قطار شهری به عنوان پروژه‌ای اولویت‌دار برای حمایت و جذب اعتبار مطرح می‌شود.
شهردار کرمانشاه افزود: بخشی از پروژه قطار شهری از میدان آزادی به سمت فردوسی و ۵ تقاطع غیرهمسطح در شهر کرمانشاه به عنوان پروژه‌های نیازمند اعتبار و حمایت در سفر رئیس جمهور مطالبه می‌شود.
رضایی میزان اعتبار مورد نظر برای احداث ۵ تقاطع غیرهمسطح در شهر کرمانشاه را ۱۲۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: ۳۰ درصد از اعتبار لازم برای تقاطع‌ها را دولت تامین می‌کند و ۷۰ درصد بر عهده شهرداری است.
شهردار کرمانشاه در خصوص پروژه قطار شهری نیز گفت: اعتبار لازم برای قطعه تونلی که اتصال می خورد در طول پروژه ۱۰۰۰ میلیارد تومان است.
رضایی تصریح کرد: اعتبارات بخش قطار شهری به صورت مشارکتی توسط دولت و شهرداری تامین خواهد شد. وی ابراز امیدواری کرد: در سفر هیئت دولت به استان عنایت ویژه‌ای برای افزایش سقف اعتبارات در سال جاری و تخصیصات به شهر کرمانشاه صورت گیرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
اعتبارات دوره گذشته که با همت جناب مصری اختصاص یافت چی شد ؟؟؟؟؟؟//با اعتبارات گذشته باید باید 13 تقاطع رابه شکل بهتری تمام میشد ولی افسوس ......
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار