آمادگی دستگاه های اجرایی البرز در تعطیلات پیش رو

کد خبر: ۲۵۵۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶ 04 July 2016


مدیرکل بحران استانداری البرز از آمادگی دستگاه های امدادی و خدماتی این استان برای خدمات رسانی به مردم در تعطیلات عید سعیدفطر و پس از آن خبرداد.

به گزارش ایرنا، مهدی مهرور روز دوشنبه در نشست شورای ترافیک استان البرز افزود: استقرار پایگاه های امداد و نجات و اورژانس به صورت ثابت و سیار در مسیر راه های ورودی و خروجی استان از تمهیدات اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: جایگاه های سوخت نیز موظف به ارائه خدمات بهینه به خودروها هستند ودر محورهای ارتباطی استان البرزجایگاه های سیارعرضه سوخت پیش بینی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: بر اساس هماهنگی به عمل آمده با اداره کل ارتباطات، وضعیت آنتن دهی خطوط ارتباطی و ارسال پیام وضعیت راه ها در محورهای کرج – تهران و بالعکس مناسب خواهد بود.

وی با اشاره استقرار آتش نشانی در محور کرج – چالوس، افزود: امداد خودرو نیز بصورت شبانه روزی در خدمت رسانی به مسافران آماده خواهد بود.

مهرور خاطرنشان کرد: همچنین مکان هایی برای اسکان اضطراری مسافران نیز پیش بینی شده تا در موقع لزوم بتوان به مردم خدمات لازم را ارائه کرد .

وی گفت: تمام دستگاه های امدادی اعم از آتش نشانی ، هلال احمر و پلیس راه تمهیدات لازم را دراین زمینه پیش بینی کرده اند و اطلاع رسانی لازم نیز انجام شده است.

طرح خدمات رسانی عید سعید فطر از 15 لغایت 19 تیرماه جاری در البرز اجرا می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار