نجاتی:تلاش شجاعانه نیروی انتظامی در تامین امنیت و برخورد با قاچاق شایسته تقدیر است

رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: تلاش شجاعانه و مجاهدانه نیروی انتظامی در تأمین امنیت عمومی و برخورد ویژه با پدیده قاچاق در ابعاد کلان شایسته تقدیر و سپاسگزاری است.
کد خبر: ۲۶۳۴۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴ 20 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مهران نجاتی ظهر امروز در نشست تخصصی شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: یکی از رویکردهای بسیار خوب نیروی انتظامی برخورد با دانه درشت‌های حوزه قاچاق و مجزا ساختن مردم هرمزگان از این برخوردها است که ضمن تامین امنیت اقتصادی در کشور و تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی زمینه‌ساز تحقق عدالت اجتماعی و اقتصادی نیز خواهد بود.
 
وی با بیان این که طی ماه‌های اخیر اقدامات بسیار خوبی در زمینه ایجاد امنیت عمومی در شهر بندرعباس صورت گرفته است، افزود: شاهد رشد عمومی امنیت در سطح محلات مختلف هستیم که حاصل همکاری نیروی انتظامی با مردم و مشارکت بسیج در این زمینه است.
 
رئیس شورای شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: برخورد جدی با سارقان و برهم زنندگان امنیت جامعه از یک سو و ایجاد فضای امنیت و آرامش برای مردم در جامعه از جمله مأموریت‌های مؤفقی بوده که توسط نیروی انتظامی در استان هرمزگان و شهر بندرعباس شاهد آن هستیم.
 
نجاتی با اعلام آمادگی شورای اسلامی شهر بندرعباس و شهرداری برای همکاری با نیروی انتظامی به منظور توسعه استفاده از دانش روز و تجهیزات الکترونیک برای کنترل امنیت سطح شهر، اضافه کرد: توسعه شهری در سایه امنیت امکان‌پذیر است و شهرداری و نیروی انتظامی دو بازوی توسعه شهر به لحاظ اجتماعی هستند و همکاری بیش از پیش آنها با یکدیگر سبب تسریع در روند پیشرفت شهر می‌شود.
 
وی تاکید کرد: شهر بندرعباس به لحاظ میزان سفر و مهاجرت‌های مختلف به آن در طول سال از شرایط خاصی برخوردار است که تأمین امنیت آن تلاش مضاعفی را می‌طلبد و بحمدالله با مجاهدت‌های ویژه‌ای که از سوی پرسنل نیروی انتظامی شاهد هستیم این امنیت به خوبی تأمین شده و باید همگی با نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های امنیتی به نحو شایسته‌ای همکاری کنیم تا این روند مؤفق با جدیت تداوم یابد.
 
رئیس شورای شهر بندرعباس از تلاش‌های فرمانده جدید نیروی انتظامی استان هرمزگان و فرمانده پلیس بندرعباس نیز به طور ویژه تقدیر کرد و گفت: بدون شک با تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی و همکاری مردم شاهد امنیت بیش از پیش بندرعباس خواهیم بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار