سپاه دژ تسخیرناپذیر انقلاب و ملت ایران است

فرمانده سپاه تنگستان گفت: سپاه پاسداران تا آخرین نفس از دستاورد های انقلاب اسلامی در برابر دشمنان حفاظت می کند.
کد خبر: ۲۶۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸ 22 April 2015
تابناک بوشهر: سرهنگ دوم پاسدار محمد علی ملاکی روز چهارشنبه به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران درجمع کارکنان این سپاه افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، نهادی انقلابی و مردمی است که همواره عامل ناکامی راهبردی منطقه ای نظام سلطه و صهیونیسم علیه مقاومت اسلامی و جبهه ضد صهیونیستی امت اسلامی است و درحقیقت دژ تسخیرناپذیر انقلاب و ملت ایران محسوب می شود.

وی اضافه کرد: سپاه باهمت و مدیریت جهادی دراجرای فرامین رهبری معظم انقلاب درعرصه های مختلف نه تنها لحظه ای از وظایف ذاتی و دفاعی خود غفلت نکرده است بلکه با مدیریت و کنترل موفق تهدیدها و مخاطرات داخلی و منطقه ای ، در هر زمانی که نظام با چالش و مانعی رو به رو شود در خط مقدم به عبور پیروزمندانه کشور و ملت از آن تهدید و مخاطره همت می گمارد.

ملاکی بیان کرد: سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح و مقتدر دفاعی کشور به نقش تاثیرگذار خود در تحقق راهبردها به طور کامل واقف است و برای ارتقای آمادگی ها و توانمندی های دفاعی خود در برابر جبهه گسترده دشمنان لحظه ای درنگ نخواهند کرد.

وی گفت: سبز پوشان سپاه حافظان حریم ولایت و انقلاب هستند و با افتخار و تا آخرین نفس در راه انجام ماموریت خود از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار