روز تویسرکان فرصتی برای شتاب بخشی به توسعه

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: روز تویسرکان و معرفی توانمندی ها و ظرفیت های آن، فرصتی مغتنم برای شتاب بخشی به روند توسعه همه جانبه این شهرستان است.
کد خبر: ۲۶۵۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲ 24 July 2016
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: روز تویسرکان و معرفی توانمندی ها و ظرفیت های آن، فرصتی مغتنم برای شتاب بخشی به روند توسعه همه جانبه این شهرستان است.

به گزارش ایرنا، محمد مهدی مفتح افزود: قابلیت های متنوع شهرستان تویسرکان در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، علمی، تاریخی ، سیاسی و اقتصادی تا کنون آنگونه که باید برای ملت ایران معرفی نشده است.

وی اظهار کرد: تویسرکان برای شتاب بخشی به روند توسعه پایدار خود، نیازمند بهره وری حداکثری از ظرفیت گردشگری و جذب سرمایه گذاران است که معرفی ظرفیت های شهرستان بستر ساز تحقق این هدف است.

مفتح با گرامیداشت یاد 38 شهید تویسرکانی عملیات مرصاد در روز پنجم مردادماه سال 67 تاکید کرد: در روز تویسرکان علاوه بر ابعاد توسعه اقتصادی و همه جانبه شهرستان باید پیشینه فرهنگی، دینی و تاریخی تویسرکان نیز مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: برگزاری همایش هایی مانند همایش روز تویسرکان زمینه را برای حضور مسئولان ارشد کشوری در تویسرکان و بیان توانمندی ها و در عین حال مشکلات شهرستان را فراهم می کند.

نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت خاطرنشان کرد: باید از روز تویسرکان استفاده حداکثری در راستای معرفی ظرفیت های شهرستان تویسرکان ایجاد شود و مسئولان دستگاه های مختلف اجرایی و عموم مردم نسبت به این موضوع دغدغه داشته باشند.

روز پنجم مردادماه همزمان با یادروز تشییه پیکر 38 شهید تویسرکانی عملیات مرصاد و برگزاری اولین نماز جمعه تویسرکان در 150 سال قبل، روز تویسرکان نام گرفته است.

مردم تویسرکان در روز تویسرکان میزبان وزیر دفاع خواهند بود.
تویسرکان یکی از شهرستان های استان همدان واقع در 90 کیلومتری شهر همدان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار