بیش از 3 هزار آسیب‌دیده اجتماعی در قزوین زیرپوشش امداد هستند

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از تحت پوشش قرار گرفتن بیش از 3 هزار نفر از آسیب‌دیدگان اجتماعی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۷۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷ 27 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، هدایت‌الله صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: نگاه و رویکرد کمیته امداد به موضوعات تربیتی و اجتماعی یک نگاه آینده‌نگر است و هرگونه خدمات در این زمینه به عنوان یک سرمایه‌گذاری برای آینده محسوب می‌شود و نتایج آن در آینده برای فرد، خانواده و جامعه مشخص می‌شود.

صفری عنوان کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته آموزش‌های تخصصی در قالب دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به بیش از 3 هزار مددجوی کمیته امداد استان قزوین ارائه شد که این آموزش‌ها در زمینه‌های مختلف است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین گفت: این آموزش‌ها به صورت تخصصی به بیش از یک هزار و 700 مورد به زنان سرپرست خانوار دارای فرزند در زمینه تربیت فرزند و توانمندسازی والدین ارائه شده است.

صفری افزود: همچنین ارائه آموزش به 570 دوشیزه غیرمحصل و افراد در شرف ازدواج در زمینه مهارت‌های ارتباطی و آشنایی با افراد آلوده به مواد مخدر از دیگر دوره‌های آموزشی کمیته امداد استان قزوین است.

این مسؤول با اشاره به اهمیت تربیت فرزندان برای حضور در جامعه تصریح کرد: آموزش‌های یادگیری مهارت‌های ارتباطی و باید و نبایدهای فرزندان به بیش از 500 خانواده زندانی داده شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات این کمیته در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تشکیل کارگاه پیشگیری بوده که تاکنون 82 مورد کارگاه پیشگیری برگزار شده است.

صفری تصریح کرد: بیش از 5 میلیارد ریال اعتبار در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اختصاص یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار