تردد خودروها در محورهای البرز بیش از ظرفیت این محورها است

کد خبر: ۲۶۸۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳ 28 July 2016


رئیس پلیس راه استان البرز یکی از مهمترین دلایل بروز ترافیک‌های سنگین در محورهای البرز و به ویژه جاده چالوس را تردد بیش از خودروها در این محورها دانست و گفت: تردد خودروها در محورهای البرز بیش از ظرفیت این محورها است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رضا اکبری ظهر امروز در نشست شورای ترافیک استان البرز با بیان اینکه راه‌های استان البرز همیشه مورد توجه گردشگران بوده لذا شاهد ترددهای بسیاری از خودروها در این محورها هستیم تا جایی که این راه‌ها دیگر گنجایش حضور خودروها را ندارد.

وی در ادامه به حادثه تصادف و کشته شدن 16 نفر از هموطنان اشاره کرد و بیان داشت: در این حادثه برای امدادرسانی مشکل نبود جرثقیل برای جابه‌جایی این اتوبوس داشتیم و همین امر مشکلات ترافیکی را دو چندان کرده بود.

رئیس پلیس راه استان البرز با بیان اینکه جاده چالوس در روزهای تعطیل شاهد حضور بسیاری از مسافران و گردشگران است افزود: برای رفع معضلات ترافیکی این جاده باد نگاه ملی داشته باشیم تا بتوانیم مشکلات ترافیکی در این جاده را مرتفع کنیم.

اکبری نصب مانیتورهای اطلاع‌رسانی در جاده چالوس را مهم خواند و گفت: نصب این مانیتورها می‌تواند نقش موثری را در ارائه اطلاعات به مردم داشته باشد.

وی نقش رانندگان در ایمنی این جاده را نیز مهم خواند و افزود: رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و عدم سبقت در این محور یکی از مهمترین اقداماتی است که باید به صورت ویژه مد نظر رانندگان باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار