لایحه خدمات کشوری باید شفاف و دقیق اجرا شود

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داریم لایحه خدمات کشوری به صورت دقیق اجرایی و عملیاتی شود.
کد خبر: ۲۶۹۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹ 31 July 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، رضا کریمی صبح امروز در نشست کارگروه فرهنگیان در اردبیل اظهار کرد: با اجرای لایحه خدمات کشوری، پرداختی به کارکنان به ویژه فرهنگیان همسو با سایر ادارات و نهادها به صورت عادلانه انجام می‌شود و برخی ضعف‌ها و کاستی‌های پرداخت حقوق و مزایا برطرف می‌شود.

وی بیان کرد: ما از طریق دیوان محاسبات کنترل منطقی صندوق ذخیره فرهنگیان را دنبال می‌کنیم تا به صورت شفاف عملکرد این صندوق مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داریم لایحه خدمات کشوری به صورت دقیق اجرایی و عملیاتی شود.

کریمی یادآور شد: این کنترل‌ها بر اساس برنامه ششم توسعه مورد توجه قرار گرفته و امیدواریم از نتایج و ماحصل آن بتوانیم به بهترین شکل در تقویت بنیه اقتصادی و مالی جامعه فرهنگی و بهره‌مندی از سود حاصل از آن به نفع این جامعه شریف استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: در برنامه ششم توسعه قرار است حقوق بازنشستگی پنج سال آخر بازنشستگان با یک فرایند مناسب افزایشی مورد توجه قرار گرفته و ایرادات گذشته مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به موضوع هدایت تحصیلی اشاره کرد و افزود: برخی از خانواده‌ها در این زمینه با مشکلاتی روبه‌رو هستند که ضرورت دارد به صورت منطقی این مشکلات برطرف و هدایت تحصیلی دانش‌آموزان به صورت منطقی انجام شود.

کریمی اجرای دقیق سند بنیادین تحول در آموزش و پرورش و توجه به وضعیت امور رفاهی و درمانی معلمان را بسیار ضروری اعلام کرد و افزود: ما در برنامه ششم این موضوعات را به جد پیگیر هستیم.

وی بیان کرد: اجرای دقیق لایحه خدمات کشوری و احیای حق همطرازی و هیأت علمی فرهنگیان به همراه توسعه عدالت آموزشی از پیگیر‌ی‌های جدی ما در توجه به جامعه فرهنگیان است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در قالب طرح رتبه‌بندی توجه‌ای ویژه‌ای به بازنشستگان جامعه فرهنگی انجام شده و ضروری است در این زمینه یک حرکت و برنامه‌ریزی صحیح و درست به انجام برسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی محمد عطار
|
United States
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
دو گرم عمل بهتر از هزار خروار حرف است. معلمین شریف رو با وعده های تو خالی و منم منم مشغول کرده اید. همه تون در مقطعی از زمان قشنگ حرف میزنید.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار