ظرفیت های کارآفرینی در رادیو قزوین معرفی می شود

مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: با تهیه برنامه رادیویی «افق روشن» ظرفیت های استان در کارآفرینی معرفی می شود.
کد خبر: ۲۷۱۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳ 03 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حسن اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این برنامه با هدف معرفی ظرفیت های کارآفرینی در استان قزوین، معرفی کارگاه های کوچک اقتصادی، نقش این کارگاهها در تحقق اقتصاد مقاومتی و چالش ها و ظرفیت های پیش روی کارآفرینی و اشتغالزایی استان در رادیو قزوین تهیه و تولید می شود.

وی افزود: این برنامه روایتی مستند دارد که ضمن گفتگو با فعالان حوزه ی کارآفرینی و اشتغالزایی استان، با متولیان کارگاه های کوچک تولیدی ـ اقتصادی هم مصاحبه می کند و نیازها و مشکلات این کارگاه ها را در حوزه ی خلاء های قانونی، موانع اداری، مالیاتی، بیمه ای و ... بررسی می کند.

مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین خاطر نشان کرد: مستند رادیویی «افق روشن» به تهیه کنندگی مرتضی نوری زاده هر ماه به مدت ۳۰ دقیقه از رادیو قزوین پخش می شود.

کسب رتبه برتر برنامه تلویزیونی «باغچه خان بابا»

به گفته حسن اکبری برنامه تلویزیونی «باغچه خان بابا» در ارزیابی های مرکز سیمای استان های رسانه ی ملی بخاطر اجرای شاد ومطلوب و همچنین بهره گیری مناسب از شخصیت های عروسکی توانست رتبه ی برتر را از آن خود کند.

اکبری افزود: برنامه ی تلویزیونی «باغچه خان بابا» ویژه ی گروه کودک و نونهال است که با هدف آموزش مهارت های زندگی، مفاهیم و مضامین اخلاقی کودکانه، احترام به پدر و مادر و بزرگترها و... بصورت زنده از شبکه ی استانی سیمای مرکز قزوین پخش می شود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه دارای بخش های مختلفی است که پخش پویانمایی، گزارش از کودکان و آموزش مسائل اجتماعی به آنان از مهمترین بخش های این برنامه است.

مدیر دفتر و روابط عمومی مرکز قزوین اظهارداشت: دربرنامه ی «باغچه خان بابا» خاله سمیرا بعنوان مجری و دو عروسک بنام های «خان بابا» و «نوید» با طرح و بررسی مسائل مربوط به کودکان و آموزش ارزش های اجتماعی به آنان سعی می کنند کودکان را با مهارت های زندگی آشنا کنند؛ همچنین کودکان هم که در استودیوی برنامه حضور دارند با همراهی خانم مجری و شخصیت های عروسکی «خان بابا» و «نوید» نظرات خود را در باره ی موضوعات برنامه مطرح می کنند.

اکبری در پایان گفت: برنامه تلویزیونی «باغچه خان بابا» به تهیه کنندگی محسن آقالر به مدت ۶۰ دقیقه روزهای فرد از ساعت ۱۷:۴۵ تا ۱۸:۴۵ از سیمای مرکز قزوین پخش و روزهای زوج هم بعد از خبر ساعت ۱۰ صبح بازپخش می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار