يادداشت خواننده؛

آقاي رييس دانشگاه فردوسي، جانباز اخراجي را به سركار برگردانيد

هنگامی که قانون جامع خدمات رسانی به ايثارگران در کشور اجرایی شد، عده اي معتقد بودند مشکلات این عزیزان به حداقل خواهد رسيد! لکن در حال حاضر می بینیم که اجراي این طرح، نواقص زيادي دارد که با همت مدیران و دست اندرکاران باید اصلاح و مرتفع شود.
کد خبر: ۲۷۴۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶ 09 August 2016
 چند روز پيش تابناک رضوي در مطلبي از اخراج يا همان عدم تمدید قرارداد کاری یکی از کارکنان جانباز دانشگاه فردوسی مشهد خبرداده بود. خبر را خواندم و تصميم گرفتم در اين خصوص مطلبي بنويسم كه به نظرم نوشتن و گفتن از اين مسئله بسيار مهم و حائز اهميت است.

پس بسم الله...
در گیر و دار پایان عمر 4 ساله يك دولت که باشی اتفاقات عجیب و غریب زیادي می افتد! چه خوب و چه بد! تحلیلش را میگذارم برای تحلیل گران! اما فارغ از فضای سیاسی کشور، ما در جامعه اسلامی زندگی می کنیم و معتقدیم افرادی برای وطن تلاش کرده اند مجاهدت كرده اند از خود گذشتگی و البته همانند شهدا خونشان را هم تقدیم ارزشها کرده اند.
روی سخنم با جناب آقای دکتر کافی است. ریاست محترم دانشگاه فردوسی مشهد.
 آقای دکتر! با شناختی که از شما دارم می دانم همواره انسان منطقی و معتقد به آرمان ها و ارزش ها هستید. شما از کابینه دولتی به این سمت منصوب شدید که خود را به شعار اعتدال ملتزم می داند! روا نیست شخصی که 16 سال سابقه کار داشته، آنهم نیرویی كه در واحد خدمات دانشگاه که نه سمتی مدیریتی محسوب می شود و نه سرباری بر دیگر واحدها بوده، بعلت عدم نیاز برکنار كنيد. این شاید بدور از شعارهاي قبلي شما باشد!
جناب آقاي دکتر کافی؛ فرد مورد نظر طبق مستندات از جانبازان 8 سال دفاع مقدس است....
نمیگویم شما در کار مدیریتی خود اشتباه کرده اید، شاید بخشنامه ای، دستوری و یادداشتی دستان شما را بسته بود و الا که می دانیم حضرتعالی همواره حامی ضعيفان و کارکنان جزء هستید!
و اما بعد....
روی دیگر سخنم با بزرگی از این مرز و بوم است!
جانبازی فداکار! آزاده ای استوار! مدیری کاردان!
جناب آقای عابدی مقدم!
بنده و حضرتعالی يكديگر را خوب می شناسیم. می دانم همواره حامی جانبازان و خانواده معظم شهدا و ايثارگران بوده اید....
به یقین ثوابی هم از این بالاتر نخواهد بود. دستگیری از شخصی که مشکلات فراواني دارد! نیازمند است. شاید و شاید بعد از خدا امیدش به دستان و قلم حضرتعالی باشد. شخصي كه شايد جانباز باشد و برای آرامش فعلی امثال بنده و شما جانباز شده! حالا میخواهد سرباز بوده باشد یا به اختیار و داوطلبانه به جبهه رفته باشد!
شما خود مستحضر هستید! چون جانبازی را به خوبی درک کرده اید!
اصلا اجازه دارم طوری دیگر خطابتان کنم؟ شما شهادت را به چشمان خود دیده اید. پس دردهای خانواده شهدا و جانبازان را می دانید. رسیدگی به 5 سر عائله حقیقتا سخت است. آنهم در شرایط اقتصادی حاضر...
950 هزار تومان حقوق که دیگر به چشم نمی آيد. و اما درخواستم از حضرتعالی؛
در صورت امکان،صلاحدید و خواست مدیریتی، قلم را بردارید، جوهرش را برای برگشت به زندگي جانبازی صرف کنید که مشکلات فراوانی دارد. شما می توانید چون آنقدر اهل ثواب هستید که خدمت به خانواده شهید و جانبازان را انتخاب کرده اید. و البته فراموش نكنيد روزگاري همين افراد بودند كه باعث زنده بودن و زندگي ماندن من و شما شدند.
اميدوارم بزودي خبر بازگشت به كار اين جانباز را با دريافت همان حداقلي ترين حقوق اين روزهاي كشور بخوانيم. به اميد آن روز...

پی نوشت ها:
اول، در ثواب این کار شریک شوید.
دوم،امیدوارم در حد وسع وظیفه ام را انجام داده باشم.
سوم، این یادداشت به دست مدیرکل محترم بنیاد شهید خراسان رضوی خواهد رسید! باشد که نتیجه دهد...
چهارم،یادی از دوست عزیزم علی افشار صفوی میکنم! او هم روزی در کاروان دانشگاهیان بود... باشد که دیگر انتقاد نکند!
پنجم، روح حاج رجب محمدزاده هم كه به یارانش ملحق شد گرامي باد. روحش شاد.
یاعلی
التماس دعا
امين قاسمی فر

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
چقدر که این نامه ها اثر دارد.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار