معاون درمان دانشگاه پزشکی یزد:

مراکز بهداشت تفت موفق در طرح تحول سلامت

مراکز بهداشتی و درمانی تفت مکانی مطمئن در شرایط بحرانی استان هستند.
کد خبر: ۲۷۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷ 26 April 2015
به گزارش تابناک یزد، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: شهرستان تفت بدلیل نزدیکی با مرکز استان و داشتن مراکز بهداشتی درمانی مناسب و مطلوب می تواند کمک رسانی شایسته برای عرصه بهداشت استان باشد.

 علی دهقان در نشست شورای بهداشت این شهرستان با تبریک فرا رسیدن هفته سلامت، به پتانسیل ها و قابلیت های عظیم این منطقه در بخش سلامت اشاره کرد.

وی حضور فرماندار تفت را زمینه ساز پیگیری ها و تسریع در خدمت رسانی و پیشبرد اهداف سلامت شهرستان دانست و ابراز امیدواری کرد این روند تداوم یابد.

دهقان با اشاره به مشکلات گسترده در بخش درمان و بهداشت در گذشته اظهار داشت: به لطف خدا و باحمایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی و همت بالای دولت تدبیر و امید، خدمات عظیمی برای ارتقای این بخش صورت پذیرفته که مردم نتایج آن را به روشنی درک کرده اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به نامگذاری سال 2015 از سوی سازمان جهانی بهداشت به نام ایمنی غذا، از مزرعه تا سفره بر توجه به موضوع سلامت غذایی و اهمیت موضوع پیگیری در حوزه سلامت تاکید کرد.

فرماندار تفت هم در ابتدای این نشست با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی گفت: یکی از مهم ترین عرصه ها برای تحقق شعار امسال، عرصه بهداشت و درمان است که دولت تدبیر امید با اجرای طرح تحول نظام سلامت، گامهای ارزشمندی را در مسیر تحقق شعار امسال برداشته است.

محمود زارع با اشاره به ابلاغ سیاستهای کلان بخش سلامت از سوی رهبر انقلاب اسلامی ادامه داد: این موضوع اهمیت بخش سلامت را در جامعه مشخص کرده و ضرورت رسیدگی به مسائل و مشکلات این حوزه را به روشنی آشکار می سازد.

وی با بیان این که حوزه سلامت از جمله حوزه هایی است که مردم ارتقای سطح خدمات در آن را آنی احساس و درک خواهند کرد ادامه داد: انتظار داریم دستگاههای مرتبط با حوزه سلامت در شهرستان تفت، با تلاش شبانه روزی خود، این شهرستان را در این مقوله مهم سرآمد کنند.

زارع همچنین با تبریک هفته سلامت به همه دست اندر کاران این حوزه خطیر، تقارن آن با حلول ماه مبارک رجب را به فال نیک گرفت و برای همه مردم شریف شهرستان تفت آرزوی سلامتی و تندرستی کرد.

رییس مرکز بهداشت و رییس بیمارستان شهید بهشتی تفت هم به بیان گزارشی از عملکرد حوزه فعالیت خود پرداخته و از افزایش خدمات در حوزه سلامت به مردم و رضایتمندی آنها از طرح تحول نظام سلامت خبر دادند.

هفته سلامت با شعار عزم ملی مسولین دولتی، کشاورزان، تولیدکنندگان، توزیع کنندگان، متخصصان بهداشت و سلامت و همچنین مصرف کنندگان برای دسترسی عادلانه به خدمات سلامت از یک تا هفت اردیبهشت در حال برگزاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار