سرمربی تیم فوتسال آرش‌نوین ایرانیان قم:

از یک جنگ سخت 3 امتیاز گرفتیم/ آرش قم توانایی صعود به لیگ برتر را دارد

سرمربی تیم فوتسال آرش‌نوین ایرانیان گفت: از یک دیدار سخت و نفس‌گیر و یک جنگ تمام عیار موفق به کسب سه امتیاز با ارزش شدیم.
کد خبر: ۲۷۸۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴ 15 August 2016
به گزارش تابناک قم، محمدرضا قاسمی اظهار کرد: از تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور به دلیل اینکه شناخته شده نیستند، هیچ اطلاعاتی نداشتیم و تنها بعد از بازی‌های روز نخست کمی در جریان وضعیت آنها قرار گرفتیم.

وی ادامه داد: مطابق انتظار همه تیم‌ها از نظر کیفی و تاکتیک تیمی در سطح خوب و بالایی قرار دارند و در واقع نمی‌توان هیچ یک از تیم‌ها را دست‌کم گرفت، همه آنها بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای دارند و همانند تیم ما مدعی صعود از مرحله مقدماتی و رفتن به لیگ برتر هستند.

سرمربی تیم فوتسال آرش‌نوین ایرانیان افزود: متاسفانه در روز نخست بازی‌ها شروع خوبی نداشتیم و در جدال با تیم مس سونگون ورزقان، عدالت در نتیجه نهایی مسابقه رعایت نشد زیرا ما در تمام طول زمان‌های بازی صاحب توپ و میدان بودیم اما حریف با یک گل به برتری رسید، گلی که روی اشتباه خودمان زد و بعد از آن در تمام لحظات مسابقه به فکر دفاع از اندوخته سه امتیازی خود بود.

وی در ادامه به دومین مسابقه تیمش در مرحله گروهی فصل 1395 لیگ دسته اول فوتسال امیدهای کشور اشاره و بیان کرد: این مسابقات دومین روز خود را در شهرستان اقلید استان فارس در حالی پشت سر گذاشت که یک بازی سخت و نفس‌گیر با تیم موعود مشهد داشتیم.

قاسمی با تمجید از عملکرد بازیکنان تیمش در این دیدار، عنوان کرد: بعد از باخت روز نخست برابر مس سونگون ورزقان، بیشتر از نظر روحی بازیکنان را تقویت کردیم و خوشبختانه تیم ما در مسابقه دوم خود، در یک جدال حساس و سخت از سد نماینده خراسان‌رضوی گذشت.

وی با اشاره به پیروزی سه بر دو آرش‌نوین ایرانیان در این دیدار، ابراز کرد: در نیمه نخست این دیدار زننده نخستین گل مسابقه بودیم و بعد از اینکه یک اشتباه منجر به گل تساوی تیم موعود مشهد شد، بازیکنان ما با تلاش زیاد گل دوم را به ثمر رساندند تا نیمه نخست را با برتری دو بر یک به رختکن برویم.

سرمربی تیم فوتسال آرش‌نوین ایرانیان اضافه کرد: در نیمه دوم بازی به مراتب حساس‌تر دنبال شد و گل تساوی تیم حریف بازیکنان ما را غافلگیر کرد اما خوشحالم که آنها به خوبی یاد گرفته‌اند که تا آخرین لحظه باید برای رسیدن به آنچه که استحقاق آن را دارند، تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان ما در تلاش برای کسب برتری در این دیدار به خوبی حریف را مورد فشار قرار دادند و نتیجه آن پایان محدودیت خطای تیمی تیم موعود مشهد بود و در ادامه مسابقه، مزد بازی خوب خود را با زدن گل سوم از روی نقطه پنالتی دوم گرفتیم و با کسب برتری سه بر دو به سه امتیاز شیرین این دیدار دست یافتیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار