۵۱ همایش پیاده‌روی در اردبیل برگزار شد

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اردبیل از برگزاری ۵۱ مورد همایش پیاده‌روی در استان از ابتدای سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۲۸۲۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲ 22 August 2016
به گزارش تابناک اردبیل، مرتضی تاج مهر در گفتگو با مهر تصریح کرد: اردبیل بعد از تهران توانسته است رتبه دوم توسعه ورزش‌های همگانی در بین سایر شهرهای کشور را از آن خود کند.

وی افزود: ورزش‌های همگانی با محوریت ترویج فرهنگ نشاط و شادابی و توجه به سلامت جسمی و روحی برگزار می‌شود و خروجی مثبتی در برنامه‌های یک سال اخیر مشاهده می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی به رشد کمی و کیفی ۲۵ درصدی برنامه‌ها اشاره و تأکید کرد: این هیئت از گروه سنی کودک تا بزرگسال برنامه‌های متنوعی را به اجرا درمی‌آورد.

تاج مهر تعداد ورزشکاران ساماندهی شده این هیئت را ۱۲ هزار نفر عنوان و اضافه کرد: تلاش هیئت بر این است که ورزش همگانی را تا پوشش تمامی افراد جامعه توسعه دهد.

وی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های پیش روی این هیئت را برگزاری همایش ملی پیاده‌روی همزمان با دو مهر عنوان و اضافه کرد: ۷۰ هزار شهروند اردبیلی در این همایش حضور خواهند یافت.

به گفته رئیس هیئت ورزش‌های همگانی به دلیل درخشش اردبیل در ورزش‌های همگانی پخش مستقیم پیاده‌روی همگانی از تلویزیون به این استان تعلق گرفته است.

وی با تأکید به اینکه قرار بود این برنامه سوم خرداد ماه برگزار شود، ادامه داد: به دلیل اینکه پیست سلامت در پیرامون دریاچه شورابیل آماده نبود برنامه با تأخیر و در دو مهرماه اجرا می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار