تحصیل بیش از 30 هزار دانشجو در چهار گروه در دانشگاه جامع علمی کاربردی البرز

کد خبر: ۲۸۹۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶ 01 September 2016


رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان البرز گفت: هم‌اکنون 30 هزار و 187 هزار دانشجو در چهار گروه صنعت، هنر، کشاورزی و مدیریت و خدمات اجتماعی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدصاحب سادات حسینی ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده هم‌اکنون 11 کد رشته جدید در این دانشگاه ایجاد شد که گامی مهم در جهت توسعه جمعیت دانشجویی در این دانشگاه است.

وی ادامه داد: با توجه به افزوده شدن این تعداد کد رشته جدید پیش‌بینی می‌شود که تعداد دانشجویان نیز در سال تحصیلی جدید با رشد مواجه شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز خاطرنشان کرد: این کددرشته‌ها در مقطع کاردانی شامل کاردانی فنی نقشه‌برداری کارگاهی، کاردانی حرفه‌ای مترجمی زبان انگلیسی گرایش آثار مکتوب و متون درسی، کاردانی فنی فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT روستایی، کاردانی حرفه‌ای طراحی کیف و کفش، کاردانی حرفه‌ای مروج و اندیشه و تربیت اسلامی ایجاد شده است.

وی بیان داشت: همچنین در مقطع کارشناسی نیز رشته‌های کارشناسی حرفه‌ای مدیریت رفاه اجتماعی - کاردانی حرفه‌ای دامپروری –پرورش گاو، کارشناسی حرفه‌ای روابط عمومی گرایش الکترونیک، کارشناسی حرفه‌ای عکاسی گرایش مد و پوشاک و مهندسی فناوری آسانسور و بالابر افزوده شده است.

سادات حسینی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه از مجموع این دانشجویان 11هزار و 390 نفر در گروه صنعت، 5 هزار و 531 نفر در گروه فرهنگ و هنر، یک‌هزار و 221 نفر در گروه کشاورزی و ... هستند، گفت: هم اکنون 424 رشته تحصیلی در دانشگاه‌های علمی و کاربردی استان البرز وجود دارد که 284 مورد آن مربوط به مقطع کاردانی و 140 مورد کارشناسی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار