فرمانده اسبق انتظامی شهر اراک خبر داد؛

انتخاب اراک به عنوان امن ترین شهر از سوی وزارت کشور

تابناک: سرهنگ ویسمه به معرفی شهر اراک به عنوان امن ترین شهر از سمت وزارت کشور اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح جمع آوری معتادین تابلو و کارتن خواب ها در سطح شهر اراک شاهد کاهش چشم گیری سرقت ها بودیم.
کد خبر: ۲۸۹۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹ 01 September 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ مصطفی ویسمه فرمانده سابق انتظامی شهر اراک در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهر اراک که با حضور مدیران و مسئولین استانی صبح امروز در فرهنگسرای شهر اراک برگزار شد با اشاره به خدمات انجام شده در طول 40 ماه خدمت خود اظهار داشت: طرح مگنا را در سراسر شهر اراک در 6 کلانتری شروع کردیم که توانستیم در سال گذشته مقام دوم کشوری را به دست آوردیم.

فرمانده سابق انتظامی شهر اراک ادامه داد: بزرگ ترین کاری که در اراک انجام شد اصلاح آماری بود و به عنوان نمونه ترین شهر اصلاح آماری و عدم کتمان مطرح شدیم و همین امر باعث گرفتن مجوز 2 کلانتری جدید شد.

سرهنگ ویسمه تصریح کرد: کلانتری 17 را دوسال پیش راه اندازی کردیم و به عنوان طرح مگنا قلم داد شد همچنین مجوز کلانتری 18 بازار و کلانتری معصومیه گرفته شده است و کلانتری شهر امیر کبیر آماده راه اندازی است.

وی ادامه داد: راه اندازی یگان 110 کار بسیار بزرگی بود که با راه اندازی این یگان 60 درصد ماموریت ها به این یگان ابلاغ شد ارتقاع 4 خط 110 به 6 خط که البته آمادگی این را داریم که به 8 خط ارتقاع پیدا کند.

فرمانده سابق انتظامی شهر اراک به طرح جمع آوری معتادین تابلو و کارتن خواب ها در سطح شهر اشاره کرد و افزود: 80 درصد سرقت های خرد به دست این ها اتفاق می افتاد که ما ماهی 2 بار طرح پاک سازی داشتیم که با اجرای این طرح کاهش چشم گیری در سرقت به وجود آمد در هفته گذشته که طرح پاک سازی انجام شد کلانتری 16 ،  8 کیلو هروئین کشف کرد.

سرهنگ ویسمه به معرفی شهر اراک به عنوان امن ترین شهر از سمت وزارت کشور اشاره کرد و گفت: این مهم با تلاش همه مسئولان و ارگان ها و همدلی مردم به دست آمده است و همچنین توانستیم تا امروز 73 درصد نسبت به 5 ماه سال گذشته در کشف ارتقا پیدا کنیم.

در این مراسم از زحمات سرهنگ ویسمه فرمانده سابق انتظامی شهر اراک تقدیر و سرهنگ امیریان فرمانده انتظامی شهر اراک شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار