رییس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان قزوین:

طرح شهاب در 6 منطقه و ناحیه استان برگزار می شود

دومین جلسه معاونین و مدرسان طرح ملی شهاب با حضور رئیس اداره استعدادهای درخشان، کارشناسان و معاونین 6 منطقه استان در سالن جلسات برگزار گردید.
کد خبر: ۲۸۹۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷ 03 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، ثابت رستمی رییس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در این جلسه گفت: امسال طرح شهاب در 6 منطقه و ناحیه استان شامل البرز؛ آبیک، تاکستان، بویین زهرا، ناحیه یک قزوین و ناحیه دو قزوین برگزار می شود.

وی با اشاره به اهمیت طرح ملی شهاب و تأکید مقام معظم رهبری افزود: این طرح در دوره های گذشته به خوبی برگزار گردید لذا با توجه به اهمیت طرح ملی شهاب و تأکید مقام معظم رهبری، انتظار می رود در سال تحصیلی آینده نیز با جدیت و قوت اجرای مطلوب طرح مورد توجه قرا رگیرد.

رییس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان قزوین خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این طرح شناسايي، هدايت و حمايت آموزشي، تربيتي و معنوي دانش آموزان دارای استعدادهاي برتر از دوره ابتدايي تا پايان دوره متوسطه و زمينه سازي براي استمرار حمايت در آموزش عالي می باشد.

رستمی تصریح کرد: از مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان انتظار می رود تا ضمن تشکیل کارگروه علمی-اجرایی در منطقه و هماهنگی با  مسئولین ضمن خدمت مناطق مجری طرح، با برنامه ریزی مطلوب و منسجم دوره های آموزشی مرتبط با موضوع را در شهریور ماه برگزار نمایند.

ایشان اضافه کرد: امسال دو دوره آموزشی شامل 18 و 16 ساعته ویژه آموزگاران پایه چهارم ابتدایی، مدیران، معاونین مدارس، مشاورین و کارشناسان مربوطه برگزار می شود تا آموزگاران از ابتدای سال تحصیلی در شناسایی استعدادهای هشت گانه دانش آموزان نهایت دقت را داشه باشند.

رییس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان قزوین در ادامه تأکید کرد: از کلیه مدرسین انتظار می رود تا از طریق بحث و تبادل نظر و همفکری با یکدیگر و نیز استفاده از وسایل کمک آموزشی به عنوان ابزار مهم تدریس، در برگزاری دوره های آموزشی مذکور یاری رسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار