سمفونی ایثار در استان البرز رونمایی می‌شود

انجمن فیلارمونیک آبان ماه سال 94 فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده و هفت نفر هیأت رئیسه دارد که گروه 40 نفری آن بعد از ظهر سه شنبه‌ها در سالن سیروس صابر اداره کل ارشاد هماهنگی‌های لازم را برای اجرا در پیش گرفته‌اند.
کد خبر: ۲۹۰۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵ 04 September 2016
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: سمفونی ایثار در استان البرز رونمایی می‌شود.
سیدموسی حسینی کاشانی ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی در هفته دفاع مقدس یکی از مهمترین مقوله‌هایی است که باید به آن توجه ویژه و اساسی داشت.
وی ادامه داد: در این راستا باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که نسل امروز با اهداف و آرمان‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس به خوبی آشنا شده و خود را موظف بر حفظ این آرمان‌ها کند.
مدیرکل ارشاد استان البرز با بیان اینکه نوجوانان و جوانان در دوران هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشم‌داشتی در برابر دشمن ایستادند، افزود: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادند و با تکیه بر اعتقادات و ولایتمداری دشمن را به زانو درآوردند.
حسینی کاشانی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه دشمن بر این تصور بود که می‌تواند در مدت زمان کوتاهی ایران را به شکست برساند، گفت: اتحاد، همدلی و ولایتمداری ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس به دشمن نشان داد که ملت ایران هرگز در برابر ظلم کوتاه نخواهد آمد و با دلاورمردی در برابر دشمن می‌ایستند.
وی با اشاره به اینکه امروز نیز دشمن با سرمایه‌گذاری‌های بسیار زیاد قصد ضربه زدن به کشور را دارد، خاطرنشان کرد: در این راستا نیز باید هوشیاری و آگاهی داشته باشیم و دشمن را با شکست مواجه کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در ادامه سخنان خود به رونمایی از سمفونی ایثار در استان اشاره کرد و افزود: این سمفونی از سوی انجمن فیلارمونیک تهیه شده و تمرینات آن هم از مدت‌ها قبل آغاز شده است.
وی ادامه داد: در این راستا در تلاش هستیم تا در آینده‌ای نزدیک از این سمفونی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس رونمایی کنیم.
انجمن فیلارمونیک آبان ماه سال 94 فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده و هفت نفر هیأت رئیسه دارد که گروه 40 نفری آن بعد از ظهر سه شنبه‌ها در سالن سیروس صابر اداره کل ارشاد هماهنگی‌های لازم را برای اجرا در پیش گرفته‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار