راهپیمایی اربعین حسینی(ع) باید با شکوه فراوان برگزار شود

کد خبر: ۲۹۲۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸ 07 September 2016


معاون سیاسی استانداری البرز گفت: راهپیمایی اربعین حسینی(ع) باید با شکوه فراوان و نظم و امنیت کامل برگزار شود.

فتح‌الله حقیقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: دشمنان اسلام طی سال‌های اخیر توطئه‌های بسیاری برای ایجاد موج شیعه‌هراسی به راه انداختند.

وی افزود:‌ آنها از سوی دیگر گروهک‌های منحرف و تکفیری را حمایت و تحریک کرده و از این طریق تاکنون خون هزاران مسلمان بیگناه و به ویژه شیعیان را بر زمین ریختند.

معاون سیاسی استانداری البرز تصریح کرد: دشمنان اسلام نمی‌خواهند شیعیان در جهان آزاد و سربلند و با عزت باشند و به صورت مداوم علیه جهان اسلام و به ویژه شیعیان توطئه می‌کنند.

حقیقی گفت: توطئه‌های آنها تاکنون به قیمت نا امن شدن خاورمیانه و کشورهای اسلامی، شهادت هزاران مسلمان و آواره شدن صدها هزار نفر از یمن و سوریه و عراق و ... شده است.

وی بیان داشت: شیعیان جهان باید اقتدار، عزت، همدلی و اتحاد خود را در این شرایط حساس به رخ جهانیان بکشانند، چرا که اگر دشمن تصور کند ما کوچک‌ترین ضعفی داریم، به طور قطع توطئه‌های خود را افزایش خواهد داد.

معاون سیاسی استانداری البرز با اشاره به برگزاری راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی (ع) طی سال‌های گذشته، گفت: خوشبختانه با درایت و دوراندیشی و بصیرت مقام عظمای ولایت شاهد بودیم که این راهپیمایی به نماد عزت و ایستادگی شیعیان جهان تبدیل شده است.

حقیقی افزود: باید شرایطی فراهم شود که راهپیمایی فوق که امروزه تبدیل به کنگره بزرگ اربعین شده است، به صورت گسترده و با شکوه فراوان برگزار گردد.

وی اظهار داشت: در این راستا ستاد اربعین در استان البرز با حضور دستگاه‌های مسؤول برگزار شده و استانداری البرز تاکید دارد که این ستاد باید شرایط لازم برای برگزاری راهپیمایی به صورت پرشور، اسکان و امنیت تردد زائران را فراهم کند.

معاون سیاسی استانداری البرز تصریح کرد: امسال ستاد اربعین حسینی (ع) استان البرز افتخار پذیرایی و اسکان بیش از 30 هزار نفر از زائران حرم سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) را بر عهده دارد و باید تمام مقدمات لازم برای انجام این وظیفه فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار