امام جمعه یزد: قرآن محور فعالیت های تربیتی قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: فعالیت دینی و قرآنی باید محور فعالیت های پرورشی مدارس قرار گیرد.
کد خبر: ۲۹۲۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۹ 08 September 2016
به گزارش تابناک یزد،آیت الله محمد رضا ناصری در دیدار معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش و مربیان تربیتی باید زمینه حضور تمام دانش آموزان را در برنامه های قرآنی فراهم کنند.
وی با اشاره به اهمیت تعلیم قرآن در مدارس ادامه داد: باید از همان کودکی نسل آینده ساز را در مدارس با الفبای قرآن آشنا کرد.
امام جمعه یزد تصریح کرد: انس و الفت نسل جوان از همان ابتدای زندگی با کلام وحی نقش مهمی در سازندگی روحی و اخلاقی فرزندان این کشور دارد.
ناصری از برنامه های قرآنی، تربیتی و فرهنگی آموزش و پرورش در سطح مدارس قدردانی کرد و بر جدیت در تداوم طرح های دینی تاکید نمود.
امام جمعه یزد با بیان اینکه فعالیت های دینی و پرورشی باید فراگیر و تمام دانش آموزان در مدارس را در بر گیرد که نقش اساسی به همراه دارد افزود: هنر مربیان تربیتی در این است دانش آموزانی که کمتر در برنامه های تربیتی شرکت می کنند را بنحو شایسته جذب نمایند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در ادامه ، دانشگاه فرهنگیان را اصلی ترین پایگاه تربیت معلم در کشور ذکر کرد و گفت: اساسی ترین دغدغه معلم باید تربیت دانش آموزان باشد زیرا فطرت های آدمیان همان فطرت خدایی است .
وی افزود: سعادت انسان در عمل همان دین باوری و توجه به آموزش های دینی است و این باید محور تمام فعالیت ها و حرکت ها قرار گیرد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار