مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین تأکید کرد

لزوم اهمیت برکت حقوق در زندگی/ تمام فعالیت‌ها رنگ خدایی داشته باشد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: موضوع برکت حقوق در زندگی بسیار با اهمیت است و باید زندگی را با خوشی و سلامتی ادامه داد، البته این خوشی صرفاً به معنای رفاه ظاهری نیست.
کد خبر: ۲۹۳۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸ 10 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل در بازدید سرزده از اداره اوقاف شهرستان قزوین که صبح امروز صورت گرفت، اظهار داشت: نوع و موضوع فعالیت در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین متفاوت و مقدس بوده چراکه فعالیت در راستای قرآن‌ کریم، آستان مقدس امامزاده‌ها و موقوفات است و این امر موجب متفاوت بودن فعالیت‌ها در این اداره‌کل با دیگر دستگاه‌های اجرایی می‌شود.

وی عنوان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی که در نظام جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند دارای قداست ذاتی بوده این در حالی است که این قداست در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین مضاعف می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با بیان اینکه باید قوت بدنی را در خدمت‌ کردن به خداوند و بندگان او به کار ببریم، افزود: باید در تمام لحظات زندگی فعالیت‌ها و اقداماتی که انجام می‌دهیم رنگ خدایی داشته باشد و برای رضایت خدا انجام شود.

عادل با اشاره به برکت حقوق تصریح کرد: موضوع برکت حقوق در زندگی بسیار با اهمیت است و باید زندگی را با خوشی و سلامتی ادامه داد، البته این خوشی صرفاً به معنای رفاه ظاهری نیست.

این مسؤول با اشاره به زندگانی بوعلی سینا مطرح کرد: برکت در زندگی بوعلی سینا وجود داشته است به طوری که کتاب‌های بوعلی سینا در زمینه فلسفه و طب بعد از گذشت سال‌ها همچنان کاربرد و مرجعیت دارد.

وی با بیان اینکه فعالیت در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین قداست ذاتی دارد و دارای ارزش معنوی است، خاطرنشان کرد: تمام اقدامات و فعالیت‌ها در این اداره‌کل از جایگاه مهمی برخوردار است و خدماتی که به مردم ارائه می‌شود، بالاترین عبادت محسوب می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین یادآور شد: زمانی که در نظر داشته باشیم فعالیت و اقداماتی که انجام می‌دهیم برای قرآن و رضایت خداوند است، برنامه‌های فراوان مانع از ادامه فعالیت‌ها نمی‌شود بلکه باید با همکاری یکدیگر در زمینه برنامه‌های قرآن کریم، موقوفات و آستان مقدس امامزادگان خدمت کنیم که این امر موجب کسب رضایت خداوند می‌شود.

عادل تصریح کرد: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین به‌ عنوان ستاد پیگیر و پشتیبان تمام کارکنان اداره‌ اوقاف و امور خیریه است و باید کارکنان هم وظایف خود را به صورت مضاعف و گسترده انجام دهند.

وی عنوان کرد: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین به دلیل کمبود نیرو، امکانات و همچنین حجم زیاد فعالیت‌ها در شرایط اضطراری قرار دارد که باید با توکل به خداوند، تلاش و همت مضاعف فعالیت‌ها و اقدامات را انجام و به نتیجه برسانیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار