پارسا قم از سد آتیه یزد عبور کرد

نماینده فوتسال قم دومین مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ برتر فوتسال جوانان باشگاه‌های کشور را با غلبه بر رقیب یزدی خود و صعود به جمع 8 تیم برتر به پایان رساند.
کد خبر: ۲۹۵۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷ 13 September 2016

به گزارش تابناک یزد،نماینده فوتسال قم که از سه مسابقه مرحله مقدماتی این بازی‌ها و نخستین مسابقه خود از مرحله پلی‌آف این بازی‌ها برابر تیم فوتسال جوانان ایثار جیرفت عبور کرده و به جمع 16 تیم برتر رسیده بود اکنون با عبور از مرحله دوم پلی‌آف در جمع هشت تیم برتر حضور دارد.

فوتسالیست‌های جوان و آینده‌دار تیم پارسا قم که با سه پیروزی و 9 امتیاز مجوز حضور در مرحله پلی‌آف این بازی‌ها را کسب کرده بود، ابتدا تیم ایثار جیرفت را با نتیجه دو بر یک شکست داد و به مرحله دوم پلی‌آف رسید و در این دیدار برابر تیم آتیه یزد به میدان رفت.

تیم‌های فوتسال جوانان پارسا قم و آتیه یزد امروز در مرحله دوم پلی‌آف مسابقات لیگ دسته اول فوتسال جوانان باشگاه‌های کشور در شهر خوی برابر یکدیگر قرار گرفتند که این مسابقه در نهایت با برتری تیم پارسا قم همراه بود و نماینده قم با کسب پنجمین پیروزی متوالی خود یک مرحله دیگر صعود کرد.

این دیدار از مرحله یک شانزدهم‌نهایی مسابقات فصل 1395 لیگ دسته اول فوتسال جوانان باشگاه‌های کشور در حالی به برتری نماینده قم انجامید که دو تیم در تمام لحظات بازی به سادگی به یکدیگر اجازه گلزنی ندادند و به همین دلیل تنها یک بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد.

تنها گل این دیدار در نیمه نخست زده شد و زننده گل نیز علی عبدالله‌زاده برای تیم فوتسال جوانان پارسا قم بود که زمینه صعود نماینده فوتسال استان قم را به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال جوانان ایران و جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها فراهم کرد.

عبور نماینده قم از سد تیم فوتسال آتیه یزد، فوتسالیست‌های تیم پارسا را راهی مرحله سوم حذفی کرد تا این تیم با بازیکنان مستعد و آینده‌دار خود در تلاش برای کسب مجوز صعود به جمع چهار تیم برتر و بعد از آن رسیدن به دیدار نهایی در یک پلی‌آف دیگر به میدان برود.

این در حالی است که دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌ مدعیان صعود به لیگ برتر فوتسال جوانان باشگاه‌های کشور با حذف و ناکامی رقبای جدی تیم پارسا قم نظیر دبیری تبریز و مس سونگون ورزقان همراه بود تا تیم‌های شگفتی‌ساز راهی مرحله بعد شوند.

با مشخص شدن هشت تیم صعود کننده به مرحله سوم پلی‌آف مسابقات لیگ دسته اول فوتسال جوانان ایران در شهرستان خوی، امروز تیم فوتسال پارسا قم در تلاش برای راهیابی به جمع چهار تیم برتر مقابل نماینده شهرستان میاندوآب به میدان می‌رود و در صورت عبور از سد این تیم یک گام دیگر تا فینال و قطعی کردن مجوز صعود خود به لیگ برتر فوتسال جوانان باشگاه‌های کشور فاصله دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار