رئیس پلیس‌راه مازندران:

محورهای مازندران لغزنده و مه‌آلود است

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: علاوه بر بارندگی و لغزنده بودن محورهای مواصلاتی مارندران، ارتفاعات گدوک فیروزکوه، ولی‌آباد کندوان و هراز به‌صورت مه‌آلود است.
کد خبر: ۲۹۵۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹ 13 September 2016
جعفر محمدنژاد امروز در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: در حال حاضر در محورهای ساحلی مازندران شاهد بارش باران هستیم.
 
وی بیان کرد: علاوه بر بارندگی و لغزنده بودن محورهای مواصلاتی مازندران، ارتفاعات گدوک فیروزکوه، ولی‌آباد کندوان و هراز به‌صورت مه‌آلود است.
 
رئیس پلیس‌راه مازندران با اشاره به بارش باران در محدوده تاکام محور سمنان - مازندران، اضافه کرد: ارتفاعات این محور به‌صورت مه‌آلود است.
 
این مسؤول درباره وضعیت ترافیک در محورهای هراز، کندوان، فیروزکوه و سمنان - مازندران، افزود: وضعیت ترافیک در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است و تردد در تمام جاده‌ها جریان دارد.
 
محمدنژاد با اعلام اینکه محور کندوان تا ساعت یک بامداد روز سه‌شنبه 23 شهریورماه به‌صورت یک‌طرفه است، تصریح کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 امشب از محور هراز ممنوع است.
 
وی با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.
 
رئیس پلیس‌راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار