در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید؛

آیین نمادین روز امیدها و مانور بازگشایی مدارس برگزار شد

آیین نمادین روز امیدها ویژه دانش آموزان پایه دهم متوسطه و مانور بازگشایی مدارس با حضور مسئولین در دبیرستان امام حسین(ع) تاکستان برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۵۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳ 14 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، بهمن طاهرخانی نماینده مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار داشت: باید به سمت دانش و فرهنگ حرکت کنیم، خداوند انسان را عقلانی آفریده است، پایه و اساس ملت ها فرهنگ است.

وی افزود: جامعه ما بر مدار علم و دانش و مطالعه است، مهر و محبت هم از علم و دانش و بصیرت سرچشمه می گیرد، همه دانش آموزان را به علم آموزی و احترام به معلمان و اولیای شان توصیه من می کنم و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: باید در جهت اخلاق مداری حرکت کنیم و تلاش نماییم در این مسیر حول مدار اخلاق مداری و خدا جویی و انسانیت حرکت کنیم.

طاهرخانی تصریح کرد: علاوه بر ابعاد آموزشی، در بعد معنویت و ارتقا شاخص های آموزشی تلاش کنیم، دولت تدبیر و امید قاعده را درنشاط و شادابی و تربیت و عقلانیت می داند، ان شاء الله سالی پر از موفقیت و آرامش برای همه دانش آموزان و فرهنگیان گرامی باشد،

طاهرخانی فرماندار شهرستان تاکستان نیز در این مراسم دانش آموزان را امیدهای آینده کشور دانستند که سرنوشت کشور را پایه گذاری خواهند نمود.

گفتنی است در این مراسم از دانش آموزان برتر آموزشی، پرورشی، ورزشی و نیز دانش آموزان حائز رتبه های برتر در کنکور سراسری تقدیر و تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار